Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Καλεσμένος της διαδικτυακής εκπομπής «FACES» του flash.gr με την Εύη Φραγκάκη βρέθηκε ο Βασίλης Μπισμπίκης, σε μια εκ βαθέων συνέντευξη για τη διαδρομή του στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση.

Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε για τη σχέση του με την τέχνη, τις προσωπικές του επιλογές, αλλά και τις εμπειρίες που τον έχουν διαμορφώσει ως άνθρωπο και καλλιτέχνη.

«Δεν είμαι αυτός που βλέπουν στους ρόλους»

Ο Βασίλης Μπισμπίκης ξεκαθαρίζει πως η εικόνα που δημιουργείται μέσα από τους ρόλους του απέχει από την πραγματική του προσωπικότητα, τονίζοντας πως πίσω από τους χαρακτήρες υπάρχει ένας άνθρωπος με αγάπη για τη δημιουργία και την καθημερινότητα.

Η πορεία ζωής μέσα από το θέατρο

Αναφερόμενος στην επαγγελματική του διαδρομή, σημείωσε:

«Από τα 25 μέχρι τώρα δεν έχω σταματήσει να ζω από το θέατρο και την τέχνη μου»

Για τον ίδιο, το θέατρο δεν αποτελεί απλώς επάγγελμα, αλλά βασικό κομμάτι της ύπαρξής του, παρά τις δυσκολίες και τις ανασφάλειες που έχουν υπάρξει κατά καιρούς.

Ειλικρινείς παραδοχές για τη ζωή του

Με ιδιαίτερη ειλικρίνεια, ο ηθοποιός μίλησε για τις δύσκολες στιγμές του παρελθόντος, λέγοντας:

«Θα μπορούσα να είμαι ή σε φυλακή ή σε ιδρύματα ή νεκρός»

Όπως εξηγεί, η τέχνη αποτέλεσε για εκείνον διέξοδο και σταθερό σημείο αναφοράς, βοηθώντας τον να βρει κατεύθυνση στη ζωή του.

Για την ενσυναίσθηση και τον ανθρώπινο πόνο

Ο Βασίλης Μπισμπίκης αναφέρθηκε επίσης στη σημασία της εμπειρίας και του πόνου, υπογραμμίζοντας:

«Οι άνθρωποι από τη στιγμή που αποφεύγουν να πονέσουν, δεν μπορούν να έχουν ενσυναίσθηση»

Η δημοσιότητα ως «αναγκαίο κακό»

Σχολιάζοντας τη σχέση του με τη δημοσιότητα, τόνισε πως τη θεωρεί ένα είδος περιορισμού της ελευθερίας, επισημαίνοντας ότι δεν επιδιώκει την αποδοχή μέσω της δημόσιας εικόνας και παραμένει πιστός στον εαυτό του.

Αναφορά στον γιο του

Ο ηθοποιός μίλησε και για τον γιο του, εκφράζοντας εμπιστοσύνη και αγάπη, αλλά και μια ανησυχία που αφορά το κοινωνικό περιβάλλον:

«Έχω εμπιστοσύνη στον γιο μου, έχει αποδοχή από εμένα, αγάπη και του έχω εμπιστοσύνη που την έχει κερδίσει. Δεν έχω φόβο γι’ αυτό το παιδί. Έχω φόβο για την κοινωνία και αυτούς που συναναστρέφεται».