Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Το 2004 οι τηλεοπτικές «Ρεγγίνα», «Έλσα» και «Δώρα» είχαν συγκινήσει το τηλεοπτικό κοινό στην επιτυχημένη σειρά του Mega «Βέρα στο δεξί».

Δεκαεννιά χρόνια μετά η Μαριάννα Τουμασάτου, η Ελισάβετ Μουτάφη και η Ηρώ Λούπη διατηρούν φιλικές σχέσεις και στηρίζουν η μία την άλλη.

Με φορμή την επίσημη πρεμιέρα της παράστασης «Το μπουφάν της Χάρλεϋ ή πάλι καλά» στο θέατρο Coronet έγινε και το reunion της σειράς για τις τρεις φίλες.

Δείτε φωτογραφίες στο okmag.gr