Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Η Ζέτα Μακρυπούλια έριξε αυλαία στη φετινή σεζόν του Rouk Zouk με μια ιδιαίτερα συγκινητική ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, το βράδυ της Παρασκευής 26 Ιουνίου.

Η αγαπημένη παρουσιάστρια και ηθοποιός έκανε έναν σύντομο απολογισμό της πορείας του επιτυχημένου τηλεπαιχνιδιού, το οποίο συμπλήρωσε εννέα συνεχόμενα χρόνια στον αέρα, ευχαριστώντας τους τηλεθεατές για την αδιάκοπη στήριξη και την αγάπη που έχουν δείξει όλα αυτά τα χρόνια. Παράλληλα, άφησε να αιωρείται ένα μικρό ερωτηματικό για το τηλεοπτικό της μέλλον, χωρίς να αποκαλύπτει περισσότερες λεπτομέρειες.

«Μια ακόμη χρονιά γεμάτη Rouk Zouk έφτασε στο τέλος της! Εννέα ολόκληρα χρόνια, εννέα κύπελα! Άπειρες ομάδες, πάνω από 1.500 επεισόδια! Το “ευχαριστώ” είναι πλέον λίγο, όμως δεν υπάρχει κάτι πιο κατάλληλο για όλη αυτή την αγάπη που έχουμε λάβει! Εμείς μέσα από αυτό το παιχνίδι γίναμε και πάλι παιδιά και διασκεδάσαμε πολυυυυ! Ελπίζουμε το ίδιο και για όλους εσάς! Καλό καλοκαίρι! Μην ξεχνάτε ποτέ να παίζετε σαν μικρά παιδιά!», έγραψε αρχικά.

Στη συνέχεια, η Ζέτα Μακρυπούλια αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο της επιστροφής της, κρατώντας το ενδιαφέρον των τηλεθεατών ζωντανό. «Τώρα για το μέλλον… Θα επανέλθω! Ίσως και όχι… Θα δείξει…😉. Εκ μέρους όλης της ομάδας του Rouk Zouk, ευχαριστούμε, ευχαριστούμε, ευχαριστούμε».

Διαβάστε επίσης: Ζέτα Μακρυπούλια για Επίδαυρο: «Δεν το νιώθω σαν δικαίωση»