Η εκπομπή του MEGA «Χαμογέλα και Πάλι» με τη Σίσσυ Χρηστίδου κατέκτησε την πρώτη θέση στην τηλεθέαση στο κοινό των γυναικών 25–44 το Σάββατο 28 Ιουνίου 2025, σημειώνοντας 17,7%, σύμφωνα με τα επίσημα μετρήσιμα στοιχεία. Το ποσοστό αυτό την έφερε καθαρά μπροστά από τον ανταγωνισμό στην ίδια ζώνη προβολής.

Σύμφωνα με τα επίσημα ποσοστά τηλεθέασης στο γυναικείο κοινό 25–44, η εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» στο MEGA κατέγραψε εντυπωσιακό ποσοστό 17,7%, κυριαρχώντας στη ζώνη της. Ακολούθησαν οι «Weekenders» στον ΑΝΤ1 με 8,5% και το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» στον ALPHA με 8,1%.

Πρωτιά και στο νεανικό κοινό

Η εκπομπή σημείωσε επίσης πρωτιά στο δυναμικό κοινό 18–54, φτάνοντας σε μέσο όρο 12,2%, ενώ σε επιμέρους τέταρτο άγγιξε 16,6%, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη επίδοση στο σύνολο του χρονικού διαστήματος προβολής της.

Η τηλεθέαση ως δείκτης αποδοχής

Το κοινό των γυναικών 25–44 θεωρείται στρατηγικά σημαντικό για τα μέσα και τους διαφημιζόμενους, καθώς συνδυάζει υψηλή καταναλωτική δραστηριότητα με τηλεοπτική επιρροή. Η επίδοση του «Χαμογέλα και Πάλι» σε αυτό το κοινό αποτυπώνει μια συνεχή ανοδική πορεία της εκπομπής την τελευταία διετία.

Σταθερή παρουσία στην πρωινή ζώνη

Η Σίσσυ Χρηστίδου διανύει πλέον την 8η τηλεοπτική σεζόν στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου, έχοντας διαμορφώσει ένα σταθερό τηλεοπτικό προφίλ, που συνδυάζει ενημέρωση, θεματολογία γύρω από την καθημερινότητα και πιο προσωπικές, βιωματικές προσεγγίσεις.

Τα τελευταία στοιχεία τηλεθέασης ενισχύουν τη θέση της εκπομπής «Χαμογέλα και Πάλι» στον προγραμματισμό του MEGA, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της τόσο στο νεανικό κοινό όσο και στο ιδιαίτερα σημαντικό γυναικείο κοινό. Η σταθερότητα στις επιδόσεις δημιουργεί βάσιμες προσδοκίες για συνέχιση της πορείας και την επόμενες τηλεοπτικές σεζόν.

Διαβάστε αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης