Η τηλεθέαση της Καθαράς Δευτέρας: Εκδρομή ή τηλεόραση προτίμησε το δυναμικό κοινό;
Uncategorized

Η τηλεθέαση της Καθαράς Δευτέρας: Εκδρομή ή τηλεόραση προτίμησε το δυναμικό κοινό;

Η τηλεθέαση της Καθαράς Δευτέρας: Εκδρομή ή τηλεόραση προτίμησε το δυναμικό κοινό;

Οι νικητές και οι χαμένοι της μέρας

Με πολλές ζωντανές εκπομπές να είναι απούσες λόγω αργίας και με αρκετές μαγνητοσκοπημένες αλλά και έντονη επικαιρότητα -που ευνόησε τα δελτία ειδήσεων- κύλισε η Καθαρά Δευτέρα. Ποια προγράμματα προτίμησε το δυναμικό κοινό 18-54;

ΑΝΤ1

Χωρίς Γιώργο Παπαδάκη αλλά με παρούσα την μαγνητοσκοπημένη Φαίη Σκορδά ξεκίνησε η μέρα. Έτσι το “Πρωινό” έφτασε στο 18,4% ενώ το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων είδε πολύ υψηλά νούμερα (20,4%) λόγω και της έντονης επικαιρότητας. Στα χαμηλά του το “Ρουκ Ζουκ” (11,9%), στο 15,1% το Still Standing, στο 12,4% η “Γυναίκα χωρίς όνομα”, στο 14,1% το κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Υποτονικές οι σειρές της prime time (“Aν ήμουν πλούσιος” στο 7,3% και το “Πέτα τη φριτέζα” στο 8,9%). Ψηλά όπως πάντα οι “Άγριες Μέλισσες” (27,8%) ενώ στο 22,7% βρέθηκε το “Ενώπιος Ενωπίω” με καλεσμένο τον Λεωνίδα Κακούρη. Καλή αρχή έκανε και η πρεμιέρα του Vice Specials με 20%.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 14,4%

ALPHA

Με το 15,5% της Σταματίνας Τσιμτσιλή ξεκίνησε η μέρα για το κανάλι της Κάντζας που τα ψηλότερα ποσοστά που συγκέντρωσε ήταν το 16,1% και το 16,3% του “Έλα στη θέση μου”. Στο 13,4% το Deal ενώ στην prime time, 6,3% πήρε το “Σπίτι είναι”, 7,9% το “Έρωτας μετά” ενώ χαμηλές πτήσεις έκανε η Ελεονώρα Μελέτη με 4,3%.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 9,1%

MEGA

Διψήφια νούμερα είδε το κανάλι κυρίως στην πρωινή και βραδινή του ζώνη. Έτσι 11,9% έκανε το “Κοινωνία Ώρα Mega”, στο 10,4% η επανάληψη του “Ρετιρέ” και στο 12,1% το βραδινό “Παρά Πέντε”. 5,7% ήταν το ποσοστό του Nega Talk με καλεσμένη τη Δήμητρα Παπαδοπούλου.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 6,4%

STAR

Το ΜasterChef ήταν αυτό που κράτησε τη σημαία του σταθμού ψηλά σε μια μέρα χωρίς πρωινές εκπομπές. Έτσι, το ριάλιτι μαγειρικής, παρά την αργία έφτασε στο 36,9% κάνοντας 51,7% στις γυναίκες 18-24. Κατά τα λοιπά, 16,6% συγκέντρωσε η μεσημεριανή προβολή της ταινίας “Η μεγάλη των μπάτσων σχολή 3”, 16,3% το Shopping Star, 14,1% o “Τροχός”, 17,9% το κεντρικό δελτίο που βρέθηκε ψηλά, ενώ η πρεμιέρα της νέας ξένης σειράς Luther πήρε 20,2%.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 19,7%

ΣΚΑΪ

Πολύ καλή μέρα για το ενημερωτικό τμήμα του καναλιού λόγω της επικαιρότητας στον Έβρο. Έτσι είδε το “Σήμερα” να ανεβαίνει στο 19,6% στο δυναμικό κοινό, οι “Αταίριαστοι” είδαν τα ποσοστά τους να εκτοξεύονται στο 19,9% και το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων να φτάνει το 21%. Στο 12,8% η επανάληψη του Νίκου Μουτσινά, στο 10% το My Style Rocks ενώ και οι βραδινές ειδήσεις κατέγραψαν ποσοστό 15,1%. Στο 10,3% οι “8 λέξεις”.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 13%

OPEN

Ευνοημένο και το Open από την επικαιρότητα και την καλή πρωινή, ενημερωτική του ζώνη. Έτσι το “Ώρα Ελλάδος 5.30” πήρε 17,3% και το “Ώρα Ελλάδος 7.00” 14,6%. Διψήφιο ποσοστό είδε και το κεντρικό δελτίο ειδήσεων με 10,3% ενώ καλή επίδοση για τα δεδομένα του καναλιού είχε και η απογευματινή ελληνική ταινία “Γάμος αλά ελληνικά” με 8,2% και η μεσημεριανή (“Ροζ πάνθηρας 2”) με 8,4%.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 6,9%