Το μήνυμα στον Βασάλο, η επίθεση του Sin Boy και ο σχολιασμός «νανούρισμα» της Eurovision
Fake News

Το μήνυμα στον Βασάλο, η επίθεση του Sin Boy και ο σχολιασμός «νανούρισμα» της Eurovision

Το μήνυμα στον Βασάλο, η επίθεση του Sin Boy και ο σχολιασμός «νανούρισμα» της Eurovision

Αδέλφια μου, καλώς σας βρίσκω και σήμερα. Καλοκαίρι ακούμε και καλοκαίρι δε βλέπουμε. Απ’ τη μια, φταρνίσματα ανοιξιάτικης αλλεργίας, απ’ την άλλη πυρετός επειδή έβαλε κρύο και είχαμε βγει με κοντομάνικο.

Μην πάτε μακριά: Την περασμένη Κυριακή πήγα για πραντς. Το πραντς, παρεμπιπτόντως, έφαγα πολύ ξύλο να το μάθω. «Φάε πραντς…» έλεγε η μάνα μου, «Θα πάμε σε κάνα σπίτι, θα μας σερβίρουν και θα μας ξεφτιλίσεις». Πού να ‘ξερε ότι μετά από λίγα χρόνια θα σέρβιρε πραντς ακόμη και στο βενζινάδικο, 14:00 το μεσημέρι (όταν στον υπόλοιπο κόσμο σερβίρουν λαντς) βάζοντας ένα αυγό μάτι ακόμη και πάνω από μουσταλευριά…

Πάω λοιπόν για το πραντς, κάθομαι σε μια καρέκλα κάτω απ’ τον ήλιο, σα χταπόδι, περνάει η ώρα, φεύγει ο ήλιος και πιάνει, αδέλφια μου, ένα κρύο, ένα τσικ πιο παγωμένο απ’ το βλέμμα της Στικούδη, όταν της μιλούν για τη Φουρέιρα. Και πλευρίτωσα…

Αυτή όμως, η στήλη είναι εδώ για να σας ζεστάνει, αν κρυώνετε και να σας δροσίσει, αν σκάτε. Σκάω και βάζω τραγούδι…

Οι καλοί λογαριασμοί…

Ρε Κωνσταντίνε, εμένα βρήκες; Ειλικρινά… Δεν συνηθίζω να απαντώ δημόσια, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση θα το κάνω, όπως κι ο Κωνσταντίνος Βασάλος «ξέσπασε» δημόσια το Σάββατο μπροστά στους έκπληκτους (μπορεί και όχι) συμπαρουσιαστές του. Και θα το κάνω επειδή παρακολουθούσε η μάνα μου και δε γουστάρω να στεναχωριέται.

Δεν έχω και πολλά να γράψω. Η ιστορία αρχίζει και τελειώνει στο ότι δεν καλώ όποιον να ‘ναι στην ενότητα της «γιαγιάς». Καλώ εκείνους που εκτιμώ. Και τον Βασάλο τον εκτιμώ. Τον ξεχώρισα, άλλωστε, απ’ την υπόλοιπη εκπομπή που θεωρώ ότι ανήκει στο 1997. Γι’ αυτό ήθελα και να μιλήσει στη «γιαγιά».

Σ’ αυτό το σημείο, διαβάστε τι έγραφα για τον Κωνσταντίνο σ’ αυτήν εδώ τη στήλη τον Δεκέμβριο ακόμη του 2018:

Τα Τηλεοπτικά Φλουριά του 2018

Άμεσα, λοιπόν, τον επόμενο μήνα, όταν τον συνάντησα, του είπα πως θέλω να έρθει καλεσμένος, ενώ επίσημα του έστειλα μήνυμα για να το κανονίσουμε από τον Μάρτιο. Το ίδιο έκανα και στο κανάλι, υποβάλλοντας το τυπικό media request, όπως το λένε και στο χωριό μου.

Ε, από τότε ο Κωνσταντίνος μάς πάει από βδομάδα σε βδομάδα, ο Μάρτης έγινε Απρίλης και ο Απρίλης, έγινε μετά το Πάσχα. Ειλικρινά, πιστεύω ότι το να κάνει ο Σαββίδης «γιαγιά» θα ήταν πιο εύκολο…

Την εβδομάδα μετά το Πάσχα λοιπόν, επανήλθα με το αίτημά μου, όπως μου είχαν διαμηνύσει να πράξω. Με ρώτησαν από τις Δημόσιες Σχέσεις του Open πότε γίνονται οι εγγραφές, απάντησα, όποιο μεσημέρι θέλει ο Κώστας μας και μετά από δύο μέρες, με ενημέρωσαν πως επειδή θα δώσει μια συνέντευξη σε ένα μήνα (αρχές Ιουνίου) δε θα ήθελε να κάνει κάτι άλλο νωρίτερα.

Σ’ αυτό το σημείο θέλω να ευχαριστήσω τον Κωνσταντίνο που αντιμετωπίζει την 5λεπτη ρουμπρίκα της «Γιαγιάς του Ουγγαρέζου», ως ισότιμη σε έκθεση με μια συνέντευξη στην οποία θα ήταν κεντρικός καλεσμένος.

Τα υπόλοιπα είναι γνωστά… Στο διάλειμμα της εκπομπής «Το Πρωινό» της επόμενης μέρας, ήρθε η κουβέντα στα γυρίσματα της ενότητάς μου που εκκρεμούν και ενημέρωσα τη Φαίη που παρά τον χαβαλέ που κάνουμε παραμένει επικεφαλής μου και παρουσιάστρια της εκπομπής. Η Φαίη επέλεξε να μου απαντήσει στον «αέρα» πως είναι άδικο για τους καλεσμένους που μας έχουν τιμήσει όλο αυτό που συμβαίνει με τον Κωνσταντίνο και να μην τον ξανακαλέσω, γιατί το βίντεο δε θα παίξει. Δεν καταλαβαίνω, λοιπόν, γιατί ο Κωνσταντίνος τα έβαλε μαζί μου: Μάλλον γιατί μαζί μου «τον έπαιρνε» να τα βάλει…

Σε κάθε περίπτωση με τη Φαίη συμφωνώ απόλυτα. Στης «Γιαγιάς σου, η Ενότητα» μας έχουν τιμήσει άνθρωποι όπως η κα Κάτια Δανδουλάκη, η Σμαράγδα Καρύδη, ο Γιώργος Παπαδάκης, ο Κώστας Βουτσάς, ο Δημήτρης Σταρόβας και πάνω από 50 ηθοποιοί, τραγουδιστές και παρουσιαστές, λέτε να στεναχωριόμαστε που αποσύραμε το ενδιαφέρον μας για τον Βασάλο;

Εδώ, να προσθέσω πως οι περισσότεροι από τους καλεσμένους είναι ήδη καλεσμένοι της εκπομπής και κάθονται μετά για το γύρισμα. Ειδοποιούνται, δηλαδή 15’ πριν, όχι δυο μήνες νωρίτερα…

Στον αέρα δε, Κωνσταντίνε μου, δε σε εξεβίασε κανείς, γιατί αν συνέβαινε αυτό, δε θα κατέληγε η Φαίη να πει πως το βίντεο δε θα ήθελε να παίξει, ακόμη κι αν, τελικά, έρθεις. Λες να σε εκβιάσαμε για ένα βίντεο που δε θα έπαιζε;

Ένα από τα τηλεοπτικά προτερήματα που είχα αναγνωρίσει στον Κωνσταντίνο- από το κείμενό μου του Δεκεμβρίου ακόμη- ήταν ότι ξεχώρισε, γιατί δεν έπαιρνε τον τηλεοπτικό του εαυτό σοβαρά και αυτό του έδινε ατάκα και άνεση. Άλλο όμως αυτό και άλλο να μην παίρνεις τον χώρο εργασίας σου στα σοβαρά. Άλλο η παραλία και άλλο η δουλειά. Γιατί υπάρχουμε κι εμείς που αγαπούμε τη δουλειά μας, τη σπουδάσαμε, ονειρευόμαστε πως θα την κάνουμε καλύτερη για τους ανθρώπους που μας κάνουν την τιμή να μας παρακολουθούν, την προγραμματίζουμε και τη σεβόμαστε. Ο χαβαλές στον αέρα είναι άποψη, στην προετοιμασία του αέρα, όμως είναι πρόβλημα, «φίλε» Κωνσταντίνε.

Κωνσταντίνος Βασάλος

Είναι η πρώτη και τελευταία φορά που γράφω γι’ αυτό το θέμα. Τα ίδια θα πω και στον Κωνσταντίνο, όταν τον δω. Όμως, από εδώ και πέρα, η ευγένεια, η διακριτικότητα και η τήρηση του fair play από μέρους μου δε θα εκλαμβάνεται, ως αδυναμία, γιατί θα απαντώ. Κι όποιος συνεχίζει, θα λαμβάνει «καπάκι» και τη δική μου, πλευρά από όποιο βήμα χρησιμοποίησε για να μου «την πει». Και θα το πάμε έτσι, μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

Ευτυχώς που υπάρχει και η Ματίνα

Ας αφήσουμε όμως εκείνους που μας απογοήτευσαν για να προχωρήσουμε σ’ αυτούς που μας γοήτευσαν: Ματίνα Νικολάου, η «Βάνια» του Νίκου Μουτσινά και της εκπομπής «Για την Παρέα» στο Open…

Τη γνώρισα όταν πήγα καλεσμένος στον Νίκο και την είδα ξανά σε ένα κάλεσμα, όπου είχε πάει μαζί με την υπόλοιπη ομάδα από το θεατρικό «Βερβερίτσα» για να στηρίξει φίλη της, ενώ ήμασταν μαζί και στην εκπομπή It’s Show Time του Νίκου Κοκλώνη με θέμα την Eurovision.

Το ταλέντο της είναι προφανές και αυταπόδεικτο τόσο τηλεοπτικά, όσο και θεατρικά. Και μου είπαν ότι παλεύει καιρό τίμια στο σανίδι. Τώρα, γιατί η προβολή ήρθε από την τηλεόραση με την πρόταση του Νίκου Μουτσινά είναι κάτι που αφορά τη δύναμη της τηλεόρασης, αλλά και μια άλλη συζήτηση.

Η Ματίνα είναι χαμηλών τόνων, διακριτική και αξιοπρεπέστατη – σχεδόν ντροπαλή, όταν σβήνουν τα φώτα. Στη δουλειά της, όμως, «τα δίνει όλα». Και εδώ είναι το καλύτερο… Ενώ, λόγω ταλέντου και πληθωρικότητας ξεχωρίζει, καταφέρνει με έναν ευγενή τρόπο να υπηρετεί την εκπομπή, τον ρόλο της και τον παρουσιαστή. Τιθασεύει, δηλαδή, τη λάμψη της «για την παρέα». Γι’ αυτό και της επιστρέφει πίσω. Γι’ αυτό και ο κόσμος την έχει στην καρδιά του. Γι’ αυτό και ο επιτυχημένος «δεύτερος ρόλος» αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι ενός εξίσου επιτυχημένου παρουσιαστή. Ματίνα, είναι τιμή μου να σε έχω γνωρίσει.

Για τον Τάσο τον Τεργιάκη

Αγωνιστικούς χαιρετισμούς στον συνάδελφο Τάσο Τεργιάκη που ενώ παρουσίασε στην «Ελένη», έρευνα, βίντεο και γενικά, «παπάδες» απ’ την πολύπαθη ζωή της Anita Pallenberg κατέληξε πως σύμφωνα με την αυτοβιογραφία του Keith Richards, εκείνη ήταν η Angie απ’ το ομώνυμο κομμάτι των Rolling Stones.

Και απευθύνω στον Τάσο αγωνιστικούς χαιρετισμούς και το απαραίτητο respect που τους συνοδεύει, γιατί, ενώ είχε «χτίσει» το θέμα με έρευνα, «ντύνοντάς» το με τη χαρακτηριστική παθιασμένη φωνή του, ως «Πάνος Σόμπολος των Φτωχών», λίγο πριν πάνε σε διάλειμμα διαφημίσεων πετάγεται η Ελιάννα Χρυσικοπούλου και τα γκρεμίζει όλα: «Έχει δίκιο η Ελένη (σ.σ. η παρουσιάστρια είχε εκφράσει νωρίτερα μια αμφιβολία), το “Angie” μπορεί να έχει γραφτεί για τη γυναίκα του David Bowie, όχι του Keith Richards». Συναδελφική κλωτσιά στο διάφραγμα… «Ελένη» λέγεται η εκπομπή, αφού. Έτσι να το άφηνε η Ελιάννα;

Ένα νανούρισμα για τη Eurovision

Θέλω να διορθώσω κάτι που είπα στο «Το Πρωινό». Δεν «κοιμόντουσαν» οι Έλληνες σχολιαστές της Eurovision. Περισσότερο περιέγραφαν σαν να κοιμόταν κάποιο παιδί στο δίπλα δωμάτιο, ή να διάβαζε για Πανελλήνιες.

Η Eurovision είναι χαβαλές, είναι πάρτι, είναι τρολάρισμα στο Τwitter και κοροιδία, δίχως κακία, ανάμεσα σε δυο μπουκιές πίτσα. Δεν «κολλάει» σχολιασμός τύπου «Ενθρόνιση του Πάπα».

Δε θέλετε να ακούσετε περιγραφή ΡΙΚ από τον Τάσο Τρύφωνος και την Ευρυδίκη; OΚ. Ακούστε τον Βρετανό σχολιαστή που «ξεμπουρδελεύει» όλες τις συμμετοχές – όπως εμείς από το σπίτι μας.

Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα επισημάνεις και τα όποια κοινωνικά μηνύματα προβληθούν. Κανένας  παρουσιαστής δεν έχει το μονοπώλιο στην κοινωνική ευαισθησία.

Δε θα πω γραφικότητες του τύπου: «Πού πάνε τα λεφτά που δίνουμε στην ΕΡΤ;»… γιατί είμαι σίγουρος πως οι σχολιαστές μας ό,τι κάνουν δεν το κάνουν για τα λεφτά, αλλά από αγάπη για όλη αυτή την ετήσια εθνική προσπάθεια – βασικά, δεν ξέρω καν, αν παίρνουν λεφτά.

Όμως, αν το κάνεις με μισή καρδιά, ή είσαι εκτός κλίματος πάρτι, ή δεν είσαι κα****ένος με τη φάση πια, γάμα το. Χάθηκαν οι τρελαμένοι με τη Eurovision να «το ζήσουν»; Χάθηκε ο Γιάννης ο Πουλόπουλος, η Κατερίνα Σουλιώτη, ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος, ο Θέμης Μάλλης, ο Κωνσταντίνος Χριστοφόρου, η Ναταλία Γερμανού και τόσοι δημιουργοί, ή καλλιτέχνες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό κατά καιρούς;

Ωραία η αγάπη για τον θεσμό, αλλά η επανάληψη κάθε χρόνο, μάλλον την καταντά ρουτίνα για τους σχολιαστές και χάνεται η ουσία της βραδιάς. Τι; Δεν έπρεπε να τα πω; Θα πέσει τηλέφωνο; Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ.

Je Suis Sin Boy

Έβρισε λέει ο Sin Boy τους πάντες, τους χλεύασε, δεν έδειξε σεβασμό, παρά μόνο έπαρση, αμετροέπεια και αλαζονεία στο Τhe 2Night Show του Γρηγόρη.

Παρεμπιπτόντως, ήταν τεράστια επιτυχία της εκπομπής και να μην ακούω μικρότητες του τύπου: «του έκανε τα χατίρια». Αυτό είναι καθαρή επαγγελματική ζήλια. Κι άλλα τόσα χατίρια να του έκανε για να έχει το πρόσωπο των ημερών, καλεσμένο στην εκπομπή του. Μπράβο στον Γρηγόρη και την ομάδα του.

Δηλαδή, αν οι πιτσιρικάδες δεν είναι έτσι αντιδραστικοί, αν δεν βρίσουν την κυβέρνηση, τον Λιάγκα, τον Ουγγαρέζο, τον Αρναούτογλου, τον εαυτό τους τον ίδιο και το κατεστημένο με την υπερβολή που τους διακρίνει ποιος θα το κάνει; Ο Κανάκης;

Μη σας το παίζω ο «θείος που θα κάτσει με τη νεολαία». Κι εγώ δεν καταλαβαίνω τίποτα απ’ αυτά τα τραγούδια και δε μπορώ να συγκρατήσω ούτε ένα στίχο, αλλά γουστάρω που είναι διαφορετικά. Γουστάρω το μουρμουρητό τραγούδι του Sin Boy, γουστάρω που δεν σκαμπάζω πράμα από τους στίχους του Sneak, του Light και του FY. Όμως, αυτό που γουστάρω περισσότερο είναι που μας «την σπάνε», όπως εμείς παλιά στους παλιότερους με τη φάση μας.

Και τι είπε για τον Κανάκη, δηλαδή, ο Sin Boy; Ότι δεν του αρέσει ένα χιούμορ που «μυρίστηκε» ότι ένα τραγούδι «πουλάει» και το χρησιμοποιεί. Δίκαιο… Ποστάρω, σου λέει, άλλους που κάνουν ευρηματικά πράγματα με το «Mama?», αλλά όχι εκείνους που το παίρνουν επειδή είναι δημοφιλές και το κοροϊδεύουν ανέμπνευστα.

Αφήστε τη νέα μουσική και τους πιτσιρικάδες να μας «γκρεμίσουν» με το πάθος και την αλαζονική φόρα τους, γιατί αυτό σημαίνει εξέλιξη. Το αν αυτή η εξέλιξη βγει σε κακό αποτελεί ευθύνη όλων μας, μαζί, οπότε απολαύστε το. Για να μας τσαντίζουν, κάτι κάνουν καλά.

Υ.Γ.: Όποιος περίμενε να αναφερθώ στην αλβανική καταγωγή του Sin Boy είναι πιο ξεπερασμένος κι απ’ τους τηλεφωνικούς θαλάμους και καλά θα κάνει να μην ξαναδιαβάσει αυτή τη στήλη.

Αυτά τα πολλά για σήμερα. Καλή συνέχεια, αδέλφια μου. Τα λέμε την επόμενη εβδομάδα, αν δεν έχω «πάρει πόδι». Καλή Επιτυχία, Ελλάδα!