«Οι τηλεοπτικοί αποχωρισμοί του 2019»
Nikopolis Blog

«Οι τηλεοπτικοί αποχωρισμοί του 2019»

«Οι τηλεοπτικοί αποχωρισμοί του 2019»

Ο Νίκος Γεωργιάδης θυμάται αυτά που θέλουν οι άλλοι να ξεχάσουν!

Αλλάζουμε δεκαετία, το έχετε συνειδητοποιήσει; Δεν ξέρω αν περάσατε καλά την προηγούμενη, εμείς πάντως οι Κριοί φάγαμε και το “ξύλο” μας, όπως παραδέχονται όλοι οι αστρολόγοι- έχουμε και τη Λίτσα Πατέρα στα γραφεία που στεγάζεται το ΟΚ!, έχουμε και την Μπέλλα Κυδωνάκη που γράφει τα ζώδια στο περιοδικό, οπότε οι προβλέψεις πάνε και έρχονται. Θα είναι, λένε πάντως όλοι, καλύτερο το 2020 από το 2019- το καλό που του θέλουμε.

Και αφού αυτή η χρονιά αποφάσισε να μας αποχαιρετήσει με ένα γερό κρυολόγημα ας δούμε τι αποχαιρετήσαμε κι εμείς με τη σειρά μας:

Τα reality επιβίωσης

Δεν θα λείψουν σε κανέναν εκτός από τους χιλιάδες “φουσκωτούς” των γυμναστηρίων που ονειρεύονταν να κλέψουν τη «δόξα» του Βασάλου- μπορεί και το κορίτσι του. Οι δυο τους πάντως, κόντρα στις προβλέψεις, μια χαρά περνάνε, θέση στα πάνελ εξασφάλισαν, κάνουν και τα ωραία τους τα μακρινά ταξίδια. Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία τρία χρόνια, μπήκαν πολλά νέα ονόματα στη ζωή μας, το ψέμα όμως που έζησαν μερικά από αυτά τα παιδιά ήταν πως θεώρησαν -για λίγο- ότι είναι εξίσου (ή και πιο) σημαντικοί από ανθρώπους που έχουν προσφέρει έργο.

Το «ακαταλόγιστο» του παρουσιαστή

Μετά τη διαδικτυακή «καταδίκη» του Γιώργου Λιάγκα και το βαρύ πρόστιμο που επιβλήθηκε από το ΕΣΡ στο κανάλι του, καταλάβαμε (μάλλον) πλέον ότι η πολιτική ορθότητα επιβάλλεται στην τηλεόραση αφού τα τελευταία χρόνια είδαμε πολλές επικίνδυνες συμπεριφορές να επικροτούνται αντί να τιμωρούνται. Αυτό φυσικά δεν δικαιολογεί τα tweets τύπου «Ψόφα τώρα» που καταλήγουν να θίγουν τον (ανώνυμο) αποστολέα παρά τον παραλήπτη.

Τους «Ράδιο Αρβύλα»

Τους είχατε ξεχάσει λίγο κι εσείς έτσι; Νωρίς νωρίς τον Μάιο μας αποχαιρέτησαν και έκτοτε τα ίχνη τους αγνοούνται. Η αλήθεια είναι πως η μεταγραφή τους στον ΣΚΑΪ δεν τους ωφέλησε και η προηγούμενη σεζόν ήταν και η πιο χλιαρή της ένδοξης πορείας τους. Ο Αντώνης Κανάκης φαίνεται πως έβαλε σε πρώτη μοίρα την πατρότητα και αν αυτό τον κάνει περισσότερο ευτυχισμένο, εμείς τον στηρίζουμε.

Τη μυθοπλασία  «Made in Cyprus»

Η σαρωτική επιτυχία των “Άγριων Μελισσών”, επανέφερε την αισθητική μας στη σωστή της θέση, από το ίδιο κανάλι που είχε ουσιαστικά καθιερώσει τις σαπουνόπερες του Ανδρέα Γεωργίου, οι οποίες (για να λέμε και το σωστό) ήταν προτιμότερες από την τουρκική τηλεοπτική εισβολή που είχε προηγηθεί λόγω κρίσης. Οι «8 λέξεις» του δεν συγκίνησαν το κοινό, η δεύτερη σειρά του που είχε ανακοινωθεί αναβλήθηκε και τα «Αστέρια στην Άμμο» εξαφανίστηκαν από την απογευματινή ζώνη του Alpha με συνοπτικές διαδικασίες.

Τον μεγάλο «έρωτα» Ελένης Μενεγάκη – Alpha

Μια 15ετής σχέση που έκανε την εθνική μας παρουσιάστρια πλουσιότερη κατά κάποια εκατομμύρια ευρώ και το κανάλι της περήφανο που είχε στο δυναμικό του τη “βασίλισσα” της εγχώριας τηλεοπτικής ψυχαγωγίας. Η αλήθεια είναι πως ειδικά τη φετινή σεζόν το “στέμμα” κάπου χάθηκε αφού η ωραία Ελένη είδε τα νούμερά της να πέφτουν κατακόρυφα, φτάνοντας ακόμα και σε μονοψήφια. Οι πληροφορίες λένε πως το συμβόλαιό της που λήγει το καλοκαίρι δεν θα ανανεωθεί και εκείνη δεν χάνει ευκαιρία να αφήνει υπονοούμενα στον αέρα.

Την Τατιάνα Στεφανίδου από την καθημερινή ζώνη

Ο ΣΚΑΪ έβαλε στη θέση της τον Γιώργο Λιάγκα, και εκείνη μετακινήθηκε αναγκαστικά στη μεσημεριανή ζώνη του Σαββατοκύριακου. Το περιβόητο σλόγκαν «Όχι στην Τατιάνα Τατιανιές» επαληθεύτηκε πανηγυρικά: Μετά τα γνωστά γεγονότα εκείνη ήταν (μάλλον) που γέλασε τελευταία, έχοντας προηγουμένως χειριστεί την υποβάθμισή της με μεγάλη αξιοπρέπεια – γι’ αυτό τον λόγο κιόλας δεν έδωσε ούτε μία συνέντευξη ώστε να μην φέρει σε δύσκολη θέση κανέναν.

Την ήττα της Κάτιας από το GNTM (που δεν ήρθε ποτέ)

Μία χαρά περίμεναν οι τηλεθεατές να πάρουν από τον τελικό – φιάσκο του πετυχημένου reality μόδας και το Star τους τη στέρησε. Η οργή του κοινού ήταν τόσο μεγάλη που το #gntmgr έγινε το νο2 παγκόσμιο trend στο Τwitter εκείνη τη νύχτα της Πέμπτης. Πολλοί έφτασαν στο σημείο να γράψουν ότι δεν θα ξαναδούν το παιχνίδι, αλλά μέχρι τον επόμενο Σεπτέμβριο θα το έχουν σίγουρα ξεχάσει (όπως θα έχουν ξεχάσει και την πλειοψηφία των κοριτσιών που κατάφεραν να κερδίσουν τα 15 λεπτά της φήμης που τους αναλογεί).