«Η Βουγιουκλάκη πρόσεχε τον εαυτό της, αλλά και μήπως της “φάει” κάποια άλλη τη λάμψη»
Ελλάδα

«Η Βουγιουκλάκη πρόσεχε τον εαυτό της, αλλά και μήπως της “φάει” κάποια άλλη τη λάμψη»

«Η Βουγιουκλάκη πρόσεχε τον εαυτό της, αλλά και μήπως της “φάει” κάποια άλλη τη λάμψη»

Το απίστευτο περιστατικό με τη Ρίκα Διαλυνά που αποκάλυψε ο Φώτης Μεταξόπουλος

Συνέντευξη στο περιοδικό «Λοιπόν» και στην  Κυριακή Δερέμπεη έδωσε ο μεγάλος Έλληνας χορογράφος Φώτης Μεταξόπουλος – πατέρας του Πάνου Μεταξόπουλου – και μίλησε μεταξύ άλλων για τη συνεργασία του με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και το απίθανο περιστατικό που είχε συμβεί με τη Ρίκα Διαλυνά.

Συγκεκριμένα, ο Φώτης Μεταξόπουλος θυμάται τη χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφου και την ταινία «Διπλοπενιές» όπου είχε συμμετάσχει με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη Αλίκη Βουγιουκλάκη.

Ταξιδεύοντας από το σήμερα στο χθες ποιες εικόνες θυμάστε από τα γυρίσματα της ταινίας;

Ήμασταν όλοι μαζεμένοι σε κάποιο κέντρο, ενώ εγώ κρατούσα μια κιθάρα. Ανεβάσαμε την Αλίκη σε ένα τραπέζι να χορέψει. Είχε τα χέρια σηκωμένα δεξιά και αριστερά. Κάτω από το ποντίκι υπάρχει ένα κρέας που κρέμεται όταν μεγαλώνουμε. Από εκεί φαίνεται η ηλικία. Κατά την εξέλιξη του γυρίσματος, εγώ την παρατηρούσα. Η Αλίκη τότε μεγάλωνε και άρχισε να κουνιέται το κρέας στα χέρια της. Μόλις το είδα αυτό φώναξα στην κάμερα «Στοπ» διακόπτοντας το γύρισμα. Της λέω «Αλίκη, έλα πάμε μέσα». Και την πηγαίνω στον καθρέφτη. Της ζητάω να σηκώσει τα χέρια της και να κάνει την ίδια κίνηση του χορευτικού στον καθρέφτη. «Παναγιά μου, τι είναι αυτό; Τι να κάνω;», μου λέει. Σοκαρίστηκε. «Δεν θα έχεις τα χέρια σου λυγισμένα. Θα τα τεντώσεις λίγο προς τα επάνω, γιατί όταν τα τεντώσεις και κάνεις την ίδια κίνηση θα εξαφανιστεί το κρέας, που φαίνεται άσχημα». Δοκιμάζει την κίνηση που της υπέδειξε και αμέσως με αγκαλιάζει και με φιλάει. Από τότε η Αλίκη, ό,τι κι αν έκανε με συμβουλευόταν. «Να το κάνω αυτό ή να μην το κάνω», μου έλεγε.

Στη συνέχεια ο Φώτης Μεταξόπουλος αναφέρθηκε στον επαγγελματισμό και την τελειομανία της Αλίκης. «Η Αλίκη ήταν τελειομανής και πρόσεχε πολύ. Έπρεπε να είναι όλα στην εντέλεια. Να είναι αψεγάδιαστη και βαμμένη. Αν δεν ήταν έτοιμη, δεν σηκωνόταν για το γύρισμα. Είχε σταματήσει πολλές φορές το γύρισμα επειδή δεν ήταν ευχαριστημένη με τη λήψη της. Όταν δεν μπορούσε να κάνει τα βήματα που της έδινε, σε πολλά χορευτικά που κάναμε, προσπαθούσα να της βάζω βήματα πιο απλά για να μπορεί να τα κάνει», είπε και πρόσθεσε: «Όταν χόρευηε σου έδινε την εντύπωση ότι το αισθανόταν, το αγαπούσε και το έκανε με πάθος. Έτσι κέρδιζε η Αλίκη και στο τραγούδι και στον χορό και ως ηθοποιός».

Τέλος, ο Φώτης Μεταξόπουλος αναφέρθηκε και σε ένα περιστατικό με τη Ρίκα Διαλυνά. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη είδε μια σκηνή της Ρίκας Διαλυνά που φορούσε ένα κοντό μπλουζάκι με πέρλες που έλαμπαν και ζήτησε να εμφανιστεί σε μια σκηνή με ένα φόρεμα γεμάτο πέρλες.

«Ήθελε να την καλύψει. Είπε στον σκηνοθέτη Σκαλενάκη να προσθέσει μια σκηνή που θα έκανε υπόκλιση. Έφτιαξε ένα φουστάνι από πάνω μέχρι κάτω όπως της Ρίκας, για να πουν “πω πω, τι είναι αυτό που φοράει η Αλίκη”. Ποιος θα θυμόταν το μπλουζάκι της Ρίκας με το φουστάνι που έφτιαξε η Αλίκη. Για να φανεί το ρούχο αυτό που ήταν μαύρο έπρεπε να κουνηθεί. Στην  υπόκλιση πώς θα κουνηθεί; Ένα κοριτσάκι της φέρνει μια ανθοδέσμη και κάνει υπόκλιση, έτρεμε ολόκληρη. Όσο έτρεμε, το φόρεμα κουνιόταν και έλαμπε. Αυτή η γυναίκα πρόσεχε πάντα τον εαυτό της, αλλά και μήπως της “φάει” κάποια άλλη τη λάμψη».