Κώστας Νικούλι – Δανάη Παππά: Οι δύσκολες σκηνές στον «Σασμό», η αποκάλυψη για τη «Μανταρίνα» και ο γάμος της Θοδώρας με τον Γιώργη
Νέα

Κώστας Νικούλι – Δανάη Παππά: Οι δύσκολες σκηνές στον «Σασμό», η αποκάλυψη για τη «Μανταρίνα» και ο γάμος της Θοδώρας με τον Γιώργη

Κώστας Νικούλι – Δανάη Παππά: Οι δύσκολες σκηνές στον «Σασμό», η αποκάλυψη για τη «Μανταρίνα» και ο γάμος της Θοδώρας με τον Γιώργη

Οι δύο πρωταγωνιστές της επιτυχημένης σειράς του Alpha, στη «Super Κατερίνα»

Ο Κώστας Νικούλι, ή αλλιώς ο «Πετρής» από τον «Σασμό» έχει κάνει τη μισή Ελλάδα να κλαίει με τον θάνατό του στο σίριαλ, την ίδια στιγμή που η «Θοδώρα» οδύρεται για τον μεγάλο έρωτά της και δημιουργεί αντικρουόμενα συναισθήματα στους τηλεθεατές.

Οι δύο πρωταγωνιστές βρέθηκαν στο πλατό της Κατερίνας Καινούργιου και μίλησαν τα την επιτυχημένη σειρά του Alpha, προχώρησαν σε αποκαλύψεις και αναφέρθηκαν στις προσωπικές τους ζωές.

«Κάποιος να γράψει μια σειρά που ανασταίνομαι», είπε με χιούμορ ο Κώστας Νικούλι, τον οποίο είδαμε να πεθαίνει παράλληλα σε δύο σίριαλ, σε δύο διαφορετικά κανάλι, το οποιο σχολιάστηκε στα social media.

«Μας βασανίζει λίγο ο Πέτρος, ειδικά τη Θοδώρα. Της αξίζει», συνέχισε η Δανάη Παππά, με τον δημοσιογράφο, Γιάννη Πουλόπουλο να την αποκαλεί «τσόκαρο», χιουμοριστικά πάντα, κάθε φορά που την παίρνει τηλέφωνο.

Ο Κώστας Νικούλι ρωτήθηκε για το αν θα επιστρέψει με κάποιον τρόπο στον «Σασμό» και απάντησε: «Μέχρι στιγμής δεν έχουμε κάτι καινούριο. Υπάρχουν κάποιες σκέψεις αλλά δεν ξέρουμε ακόμα».

Ο ηθοποιός απάντησε και στον λόγο που ο Αστέρης πήρε πάνω του τον φόνο, ενώ στην ουσία το όπλο εκπυρσοκρότησε: «Προφανώς επειδή είναι ένας άνθρωπος που δεν χρησιμοποιεί όπλα και είδε αυτό που έγινε μπροστά στα μάτια του και επειδή είχε μια καλύτερη σχέση με τον Πέτρο και πίστευε ότι δεν ήταν ο δολοφόνος του Στεφανή, νομίζω ότι το έκανε σαν εξιλέωση. Για τις τύψεις που είχε», με τη Δανάη Παππά να προσθέτει: «Το παίρνει πάνω του, είναι σαν δικαίωση για τον Πετρή».

Ο Κώστας Νικούλι δεν ειδε το επεισόδιο της κηδείας, καθώς συγκινείται και στεναχωριέται. «Θα ήθελα να πάρω απόσταση. Αυτό που δεν ήθελε να γίνει ο Αστέρης, έγινε τελικά».

Όσον αφορά τις σκηνές που τους δυσκόλεψαν: «Μία δύσκολη σκηνή ήταν όταν της επιτέθηκα και μετά στη σκηνή με τη μηχανή».

Για το σκυλί, τη Μανταρίνα, που εμφανίζεται και αποχαιρετά τον Πετρή στην κηδεία: «Το σκυλί παίρνει εντολές από τον εκπαιδευτή του. Το δύσκολο είναι ότι χρειάζεται χρόνος για να συντονίσουμε τη δράση με τον σκύλο. Ένα πράγμα που μου είχε πει ο εκπαιδευτής είναι ότι δεν είναι λούτρινο. Τη “Μανταρίνα” τη λένε Ιβάν και είναι αρσενικό».

Για την εξέλιξη του «Σασμού», η Δανάη Παππά αποκάλυψε ότι όλα οδεύουν ώστε ο Άγγελος να μάθει την αλήθεια. «Αυτό θα απαλύνει τον πόνο της οικογένειας».

Σχετικά με τον γάμο της με την Γιώργη, η ηθοποιός απάντησε: «Η Θοδώρα δεν ανέχεται πολλά πολλά και τώρα που το κάνει είναι γιατί πονάει για τον Πέτρο και καταλαβαίνει την αντίδραση του Γιώργου. Δεν θα αντέξει και πολύ. Στέκεται ξανά στα πόδια της και επιστρέφει με άλλη δυναμική και αλλη ενέργεια και αυτό το βλέπει ο Γιώργος».

Ο Κώστας Νικούλι εκτός από τον ρόλο του Πετρή, είχε περάσει από κάστινγκ και για τον ρόλο του Νικηφόρου αλλά και γι αυτόν του Μανώλη, ωστόσο όλοι κατάλαβαν ότι αυτός που του ταίριαζε ήταν ο πρώτος.

Για την καταγωγή του από την Αλβανία: «Ποτέ δεν το έκρυψα, το έλεγα από την αρχή. Δεν μου είπε κανείς να αλλάξω το επίθετό μου. Ήταν δική μου επιλογή. Όταν τελείωσαν κάποια γυρίσματα που είχα κάνει, με πήρε η παραγωγός και μου λέει πώς θα σε βάλουμε στους τίτλους,  “Νικούλι ή Νικούλης”. Το σκέφτηκα και είπα “Νικούλι”. Δεν μπορεί κανείς να σου πει τι είσαι. Είμαι και τα δύο και πολλά άλλα. Κανείς δεν μπορεί να μου κόψει το δικαίωμα να είμαι ό,τι θέλω».

Για τη σύντροφό του Κατερίνα: «Είμαστε δύο χρόνια μαζί. Είναι ηθοποιός και σκηνοθετεί και είναι και καθηγήτρια γερμανικών. Είναι πολυτάλαντη. Γνωριστήκαμε σε μια παράσταση που παίζαμε μαζί. Θα έκανα κάτι μαζί της τηλεοπτικά, είναι αξιόλογη, τρομερή, θα ήταν δώρο».

Για την προσωπική της ζωή και τη σχέση της με τον επιχειρηματία Λάμπρο Λάζαρη: «Για κάποιον λόγο ο ένας σπρώχνει τον άλλον. Τι να πω γι αυτόν τον άνθρωπο…».