Η Ελένη Βουλγαράκη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Ψυχαγωγία Κυριακάτικα» του OPEN, όπου συνομίλησε με τον Θανάση Πάτρα για τη νέα καθημερινότητά της στην Πορτογαλία, αλλά και για την απόφαση να μετακομίσει στο πλευρό του συντρόφου της, Φώτη Ιωαννίδη.
Η παρουσιάστρια αναφέρθηκε στις αλλαγές που έφερε στη ζωή της αυτή η νέα αρχή, εξηγώντας πως η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίζει δεν είναι η προσαρμογή στη χώρα, αλλά η γλώσσα.
«Δεν με δυσκόλεψε κάποια αλλαγή στην Πορτογαλία, τόσο πολύ, όσο κυρίως το θέμα της γλώσσας. Επειδή δεν μπορώ πολύ εύκολα να συνεννοηθώ και δεν έχω μάθει ακόμα τη γλώσσα, αν και προσπάθησα. Κατέβασα όμως μια εφαρμογή, ξεχνάω όμως ακόμα και βασικές λέξεις».
Στη συνέχεια μίλησε για την ισορροπία που προσπαθεί να κρατήσει ανάμεσα στην προσωπική και την επαγγελματική της ζωή, παραδεχόμενη πως της λείπει η καθημερινότητα που είχε στην Ελλάδα, χωρίς όμως να μετανιώνει για την επιλογή της.
«Έχω να πάω έναν μήνα στην Πορτογαλία και θα πάω ξανά τώρα, μέσα στην εβδομάδα. Μου λείπει η ρουτίνα μου στην Ελλάδα αλλά, ταυτόχρονα, ήμουν σε ένα τέτοιο σταυροδρόμι ζωής που η ζυγαριά αναγκαστικά, δεν το λέω με την κακή έννοια, έγειρε πάρα πολύ στο να είμαι μαζί με τον άνθρωπο μου. Οπότε προφανώς μου λείπουν πράγματα που έκανα, είναι κεκτημένα μου και με καθορίζουν ακόμα».
Όπως τόνισε, η απόφαση να ζει ανάμεσα στις δύο χώρες δεν σημαίνει πως έχει αφήσει πίσω την επαγγελματική της πορεία, καθώς συνεχίζει να εργάζεται εντατικά κάθε φορά που επιστρέφει στην Ελλάδα.
«Δεν τα ‘χω αφήσει, δηλαδή αυτά κυνηγάω. Τα ίδια πράγματα κυνηγάω και δουλεύω και πολύ. Μπορεί να μην κάνω τα καθημερινά πράγματα, εννοώ πως δεν είμαι σε καθημερινή εκπομπή στην τηλεόραση ή στο ραδιόφωνο, αλλά δουλεύω πολύ όταν έρχομαι στην Ελλάδα».
Μάλιστα, αποκάλυψε πως ταξιδεύει συχνά στη χώρα μας, προκειμένου να συγκεντρώνει όλες τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις μέσα σε λίγες ημέρες.
«Έρχομαι εδώ το ελάχιστο δυο φορές τον μήνα, για πέντε ημέρες, που τα γκρουπάρω όλα μαζί αλλά κοιτάω να κάνω πράγματα και δεν απορρίπτω τίποτα…»
Διαβάστε επίσης: Φώτης Ιωαννίδης – Ελένη Βουλγαράκη: Καλοκαιρινές στιγμές στον Μαυρίκιο