Κοραλία Καράντη – Famagusta: «Το να χάσεις το παιδί σου είναι ο χειρότερος πόνος»
Τηλεόραση

Κοραλία Καράντη – Famagusta: «Το να χάσεις το παιδί σου είναι ο χειρότερος πόνος»

Κοραλία Καράντη – Famagusta: «Το να χάσεις το παιδί σου είναι ο χειρότερος πόνος»

Όσα είπε στην Ελεονώρα Μελέτη για τον ρόλο της στη Famagusta

Η Κοραλία Καράντη μίλησε στο Mega Καλημέρα και την Ελεονώρα Μελέτη ενόψει της πρεμιέρας της Famagusta όπου πρωταγωνιστεί.

«Είναι μία ιδιαίτερη ιδέα του σεναρίου που μπλέκει το παρελθόν με το παρόν και παράλληλα υπάρχουν και οι μαρτυρίες ανθρώπων που έζησαν με κάποιο τρόπο είτε οι ίδιοι είτε μέλη της οικογένειες τους τα όσα έζησαν εκείνη την περίοδο. Οι ηθοποιοί, για αυτές τις μαρτυρίες, θα είναι σαν guest. Είναι πολύ έξυπνο και ενδιαφέρον αυτό που έχει μπλέξει η Βάνα», είπε αρχικά ενώ στην συνέχεια αναφέρθηκε στον ρόλο της.

«Η Χριστίνα είναι μία γυναίκα που πάνω στο πρόσωπο της μπορούμε να δούμε όλες τις γυναίκες που έχουν υπάρξει θύματα πολέμου. Εγώ τη λέω η “ανώνυμη της ιστορίας” σαν πολλές άλλες. Χάνει το παιδί της γιατί μία γυναίκα το πήρε επειδή νόμιζε πως είναι νεκρή. Ξυπνάει και δεν ξέρει τι έχει γίνει το παιδί της. Το να χάσεις το παιδί σου είναι ο χειρότερος πόνος. Όσοι ζουν κάτι τέτοιο πολύ δύσκολα συνέρχονται. Αυτή η γυναίκα νιώθει πως δεν μπορεί να συνεχίσει αλλά κάποια στιγμή το κάνει. Κάνει και άλλα παιδιά. Καταφέρνει σε όλα τα επίπεδα της ζωής να προχωρήσει αλλά μέσα της έχει το τραύμα».

Όπως είπε, θεωρεί τεράστια ευθύνη τον συγκεκριμένο ρόλο, κυρίως απέναντι στου Κύπριους που έχουν βιώσει τον πόλεμο.

«Το Famagusta δεν κάνει πολιτική ανάλυση αλλά θέλει να αφηγηθεί την ιστορία. Η ιστορία του πολέμου. Θα υπάρξουν επανενώσεις, όπως και στη ζωή. Αυτή είναι και η επιτυχία κάθε σειράς. Να φανούν τα πράγματα όπως και στη ζωή, η απελπισία μαζί με την ελπίδα. Η Χριστίνα από την απελπισία του “έχω χάσει το παιδί μου” συνεχίζει να ελπίζει».

Η ίδια παραδέχεται πως έχει νιώσει να παλινδρομεί στα συναισθήματα της κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ενώ μίλησε και για τη δική της οικογένεια.

«Επειδή έχω μεγαλώσει σε μία προσφυγική οικογένεια, οι παππούδες μου μετακινήθηκαν σε πολύ μικρή ηλικία από τη Μικρά Ασία στην τότε Σοβιετική Ένωση και ήρθαν στην Ελλάδα λίγο πριν τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο» είπε. «Η γιαγιά μου, με την οποία έχω μεγαλώσει, και ήταν ουσιαστικά για μένα η μάνα μου, ήταν ένα πρόσωπο που νιώθω πως μοιάζει σε πολλά με την Χριστίνα. Το τραύμα αυτό του πολέμου, της προσφυγιάς» πρόσθεσε. «Το πρόσωπο της Χριστίνα μου είναι οικείο χάρη στη γιαγιά μου, το ξέρω, το έχω ζήσει» εξήγησε.

Στη συνέχεια η Ελεωνόρα Μελέτη παρατήρησε πως η κυρία Καράντη έχει δηλώσει πως ήρθε κοντά στον πατέρα της λίγο πριν εκείνος φύγει από τη ζωή. «Κάθε παιδί θέλει και τον πατέρα και την μάνα του δίπλα του και βαραίνουν καθώς μεγαλώνουν αυτά τα πράγματα. Από την άλλη πιστεύω πως μπορεί να τους κάνουν πιο δυνατούς, με μεγαλύτερη ενσυναίσθηση απέναντι στα πρόσωπα που μπορεί να υποφέρουν, να τους κάνουν πιο ολοκληρωμένους ανθρώπους».

Σε σχέση μe τον ηλικιακό ρατσισμό που υπάρχει στον χώρος του θεάτρου και της τηλεόρασης απέναντι στις γυναίκες, είπε:

«Δυστυχώς, αυτό συμβαίνει παντού. Οι γυναίκες δεν συγχωρούνται εύκολα όταν μεγαλώνουν. Με τους άντρες είναι πιο εύκολα τα πράγματα. Ο κόσμος είναι πιο συνηθισμένος να βλέπει τον άντρα μεγαλύτερο. Οι γυναίκες αναγκάζονται να μπουν και σε άλλους ρόλους. Η μεγάλη γυναίκα πάντα είναι επιβαρυμένη με κάτι αρνητικό».