Σταύρος Ζαλμάς: «Το “Άγγιγμα ψυχής” η εκκλησία το αντιμετώπιζε με δυσπιστία και καχυποψία μήπως την προσβάλλουμε»
Νέα

Σταύρος Ζαλμάς: «Το “Άγγιγμα ψυχής” η εκκλησία το αντιμετώπιζε με δυσπιστία και καχυποψία μήπως την προσβάλλουμε»

Σταύρος Ζαλμάς: «Το “Άγγιγμα ψυχής” η εκκλησία το αντιμετώπιζε με δυσπιστία και καχυποψία μήπως την προσβάλλουμε»

Όσα εξομολογήθηκε ο ηθοποιός στην Ελένη Μενεγάκη

Ο Σταύρος Ζαλμάς βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Ελένη» και μίλησε για την καριέρα του και τα ζητήματα που είχαν προκύψει στη σειρά «Άγγιγμα ψυχής».

Για τα πρώτα του βήματα στην υποκριτική ανέφερε: «Η μυθοπλασία ξαναγύρισε στην τηλεόραση πριν από ένα ή δύο χρόνια λόγω της κρίσης και πολλών άλλων θεμάτων.

Τον αγαπώ πολύ τον φακό και με αγαπάει και αυτός και την αγαπώ πολύ τη δουλειά μπροστά στην κάμερα και με γοητεύει.

Το πρώτο σήριαλ που έκανα δεν ήταν η πρώτη μου δουλειά. Ήμουν ήδη 12 χρόνια ηθοποιός όταν έκανα το πρώτο μου σήριαλ, και στον κινηματόγραφο και στο θέατρο, όταν προέκυψε η σειρά.

Τον ρόλο τον πήρα γιατί μου είπαν ότι θα πάμε στην Αφρική για δύο μήνες. Ήταν γοητευτικό στο μυαλό μου να ταξιδέψω στην Αφρική».

Και συνέχισε: «Πάντα φρόντιζα να κάνω λογική χρήση της τηλεόρασης, για παράδειγμα ένα σήριαλ κάθε τρία χρόνια. Τη φοβάμαι την τηλεόραση, σε βάζει σε κάθε σπίτι και είναι πολύ.

Ένα σήριαλ είναι σαν να παίζεις σε 20 κινηματογραφικές ταινίες. Τη φοβούμουν τη μεγάλη έκθεση.

Δεν έκανα μια δουλειά απλά για να την κάνω και να βγάλω χρήματα. Έπρεπε να μου αρέσει, να με γοητεύει.

Πάντα υπήρχε ένα ένστικτο που μου έλεγε αυτήν τη δουλειά πρέπει να την κάνεις, αυτήν όχι και με έχει ανταμείψει μέχρι τώρα».

Σχετικά με το «Άγγιγμα ψυχής» αποκάλυψε: «Είχαν δημιουργηθεί θέματα. Η εκκλησία αντιμετώπιζε εξαρχής τη δουλειά αυτήν με δυσπιστία και καχυποψία μήπως προσβάλουμε το θρησκευτικό αίσθημα της κοινωνίας ή εκθέσουμε την ίδια την εκκλησιά.

Ήμασταν σε επικοινωνία μαζί τους και ζητούσαν να δουν και τα σενάρια.

Εμείς ήμασταν στο πλαίσιο να μην προσβάλουμε το θρησκευτικό αίσθημα του κόσμου.

Έκανε επιτυχία γιατί ο κόσμος θέλει να δει έναν εμποδισμένο έρωτα, εκεί στηρίζεται όλο το μελό».