Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Το φινάλε της εκπομπής της Φαίης Σκορδά στο Mega με το Buongiorno σχολίασε η παρέα του «Καλύτερα δε γίνεται», με αφορμή την ολοκλήρωση του κύκλου της πρωινής εκπομπής.

Στο πλατό έγινε αναφορά και στον Δημήτρη Ουγγαρέζο, ο οποίος έχει ήδη βρει τη νέα του ραδιοφωνική στέγη στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1, με τη συζήτηση να επιστρέφει στη συνέχεια στον τρόπο με τον οποίο ολοκληρώθηκε το Buongiorno και στη στάση της Φαίης Σκορδά στην τελευταία της εκπομπή.

Το σχόλιο του Άγγελου Βουράκη

Ο Άγγελος Βουράκης στάθηκε στην πορεία της εκπομπής τα δύο χρόνια που βρέθηκε στον αέρα του Mega, τονίζοντας πως το Buongiorno κράτησε μια συγκεκριμένη τηλεοπτική γραμμή.

«Ήταν μια εκπομπή που δεν διολίσθησε σε λάθη αυτά τα δύο χρόνια», είπε χαρακτηριστικά, με τη Ναταλία Γερμανού να συμφωνεί μαζί του.

Η τοποθέτηση της Ναταλίας Γερμανού

Η παρουσιάστρια πήρε στη συνέχεια τον λόγο, υπογραμμίζοντας πως συμφωνεί πλήρως με όσα ειπώθηκαν για την ποιότητα της εκπομπής, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο η Φαίη Σκορδά αποχαιρέτησε το τηλεοπτικό κοινό.

«Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Άγγελο. Κάθε λέξη που είπε με εκφράζει απόλυτα για την ποιότητα του Buongiorno. Και θα προσθέσω την απόλυτη αξιοπρέπεια, φινέτσα και ψυχραιμία με την οποία αποχαιρέτησε η οικοδέσποινα, χωρίς μπηχτές, χωρίς μομφές, χωρίς μελοδράματα, χωρίς τίποτα. Ήταν μια κυρία σε όλη τη διάρκεια της τελευταίας της εκπομπής», ανέφερε η Ναταλία Γερμανού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νάνσυ Νικολαΐδου: Τα λόγια καρδιάς για τη Φαίη Σκορδά μετά το τέλος του Buongiorno