Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος ήταν καλεσμένος στο «Buongiorno» με τη Φαίη Σκορδά. Κατά τη διάρκεια της ζεστής κουβέντας τους, ο σεφ αποκάλυψε ότι είναι πια μόνος του και ότι δεν έχει διάθεση να μπει ξανά σε μια σχέση.

«Δεν έχω τις αντοχές να το παλέψω»

«Έχω παιδιά, έχω φίλους… Δεν μου λείπει ένας σύντροφος. Είμαι καλύτερα μόνος… πολλές φορές. Όταν έχεις όλη τη μέρα μέσα στην ένταση και τα λοιπά, ακόμα και εσύ, όταν φεύγεις από την εκπομπή, πρέπει να πας να κάνεις αυτό, εκείνο, το άλλο, γυρνάς το βράδυ σπίτι 9:00 η ώρα… Άκου, έχω μεγαλώσει, σου εξηγώ, πιστεύοντας ότι πάντα έκανα τα πράγματα μόνος μου, οπότε η συντροφικότητα δεν ήταν ποτέ δεδομένη για μένα.

«Η ηρεμία έρχεται με τη μοναξιά»

Απλά ξέρω ότι δεν έχω τις αντοχές να το παλέψω. Μου ερχόταν, και έτσι όπως ένιωθα, το λειτουργούσα. Πλέον δεν το νιώθω. Οπότε αν δεν νιώθεις κάτι, δεν σου έρχεται, δεν το ψάχνεις. Δεν νιώθω αυτή τη στιγμή έλξη. Δεν είναι κάτι που με τρελαίνει. Έχω άλλα πράγματα να κάνω. Η ηρεμία έρχεται με τη μοναξιά, Φαίη, καλώς ή κακώς. Η ηρεμία έρχεται με τη μοναξιά, γιατί δουλεύεις μόνο τον εαυτό σου και μπορείς να το κάνεις στους δικούς σου χρόνους. Η ηρεμία δεν έρχεται όταν είσαι σε μια σχέση που πρέπει να δουλέψεις, γιατί παίζεις με τους χρόνους του άλλου και τους δικούς σου.

Δεν είναι ότι βαριέμαι, ούτε εγώ ούτε ο Μήτσος (σ.σ. Ουγγαρέζος) βαριόμαστε. Δεν έχει να κάνει με αυτό. Η ευτυχία έρχεται από μέσα σου, Φαίη. Την ευτυχία δεν στη δίνει κανένας. Την ευτυχία μπορεί να μας τη δώσουν τα παιδιά μας, που είναι δικό μας προϊόν, μέχρι εκεί, και εμείς. Μια σχέση δεν θα σου δώσει ευτυχία, Φαίη. Δεν θα σε κάνει ολοκληρωμένο», δήλωσε ο Δημήτρης Σκαρμούτσος.

«Μη τυχόν και διαβάσω “Ερωτευμένος ο Σκαρμούτσος, αυτή είναι η νέα του σύντροφος πάνω στη μηχανή”, μη τυχόν. Θα το πάρω όλο αυτό το λογύδριο, θα σε πάρω τηλέφωνο και θα σε βάλω να το ακούσεις, και δεν θα πω τίποτα άλλο», απάντησε με χιούμορ η Φαίη Σκορδά και πέρασε σε διαφημίσεις.

Δημήτρης Σκαρμούτσος για την περιπέτεια υγείας του γιου: «Έπρεπε να γίνει αεροβάπτισμα γιατί δεν ξέραμε αν θα ζήσει»