Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Τη συνέντευξη του Βασίλη Μπισμπίκη στην Εύη Φραγκάκη σχολίασαν στο Πρωινό, με τον Γιώργο Λιάγκα να στέκεται στις τοποθετήσεις του ηθοποιού σχετικά με την προσωπική του ζωή και το γεγονός ότι πολλές φορές αυτή βρίσκεται στο επίκεντρο της δημοσιότητας.

Βασίλης Μπισμπίκης: «Θα μπορούσα να είμαι ή σε φυλακή ή σε ιδρύματα ή νεκρός»

«Στο κομμάτι του τρακαρίσματος, νομίζω ότι ήμουν ο μόνος στην ελληνική τηλεόραση που τον στήριξα, λέγοντας ότι δεν έχει διαπράξει το προτατορικό αμάρτημα που του φόρτωσαν όλες οι άλλες εκπομπές. Υπήρξε μάλιστα και εκπομπή συγκεκριμένη η οποία αναφέρθηκε στην πιθανότητα εξωσυζυγικής σχέσης του Μπισμπίκη με άλλο πρόσωπο. Τα θυμόμαστε όλα αυτά και δεν είχε ανοίξει μύτη. Εγώ τον στήριξα λέγοντας ότι προφανώς ήταν σφάλμα, προφανώς ήταν λάθος χειρισμοί, από εκεί και πέρα προφανώς δεν ήξερε τον νόμο, έκανε λάθος χειρισμούς, μην τον σκοτώσουμε», είπε αρχικά ο Γιώργος για τον Βασίλη Μπισμπίκη.

«Από την άλλη όμως τώρα, όταν η σχέση σου είναι η μία από τις δύο, τρεις δημοφιλέστερες ελληνίδες τραγουδίστριες, εσύ είσαι από τους καλύτερους ηθοποιούς της γενιάς σου και πας και χορεύεις και καλά κάνεις, ζεϊμπέκικο, στα μπουζούκια που τραγουδάει η γυναίκα σου και την φιλάς στην πίστα, αυτό περιμένεις ότι δεν θα σχολιαστεί; Όχι με κακό τρόπο, για εμένα κακώς σχολιάστηκε με κακό τρόπο. Αλλά δεν μπορείς να το κάνεις αυτό και να περιμένεις ότι δεν θα σχολιαστεί», συνέχισε ο παρουσιαστής.

«Αυτό που λέει είναι ότι δεν θέλει να σχολιάζεται. Καλά κάνει και κάνει τη ζωή που κάνει, δεν έχει να δώσει λογαριασμό σε κανέναν. Θέλει να χορέψει, δεν θέλει, καλά κάνει, αυτό που είναι λάθος που λέει είναι το “απορώ γιατί με σχολιάζουν”. Άλλο το δεν με ενδιαφέρει. Που ζει από άλλον πλανήτη κατέβηκε; Δεν είπα ότι το επιδιώκει, αλλά όταν πας στα μπουζούκια της γυναίκας σου και χορεύεις, θα σηκωθούν 100 κινητά. Ας μην το σχολιάσω εγώ, στο Tik Tok δεν θα γίνει χαμός; Αν δεν θες να σε σχολιάσουν μην το κάνεις», είπε σε έντονο τόνο ο Γιώργος Λιάγκας.

«Είναι σαν να λέω εγώ ότι κάνω κριτική στην εκπομπή, αλλά μη μου ξανακάνει κανείς κριτική. Άλλο να λέω δεν θέλω να λέτε κακίες και ψέματα κι άλλο κριτική, είναι κουτό», κατέληξε.