Η Κατερίνα Καινούργιου τοποθετήθηκε για την ολοκλήρωση του «Buongiorno» με τη Φαίη Σκορδά μετά από δύο σεζόν. Η παρουσιάστρια του Alpha στάθηκε στις ξαφνικές αλλαγές που υπάρχουν στο τηλεοπτικό τοπίο και στην ανησυχία που της προκάλεσε η είδηση.
«Η Φαίη είναι μια πολύ αξιόλογη παρουσιάστρια»
«Εμείς στην αρχή ταραχτήκαμε όλοι. Γιατί λέμε, κόβεται η ζώνη. Μετά βέβαια μαθαίνουμε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Και αυτό ήταν λίγο ανακουφιστικό. Τι εννοώ; Ότι αν υπάρξει κάποια άλλη εκπομπή, εννοώ είναι καλό, αν υπάρξει κάποια άλλη εκπομπή στο 10:00 με 1:00, με κάποια άλλη ομάδα, παρουσιαστές, δεν ξέρω. Η Φαίη είναι μια πολύ αξιόλογη παρουσιάστρια, θα έχει προτάσεις και αλλού και σίγουρα θα δούμε τα επόμενά της βήματα, αλλά τουλάχιστον ότι οι δημοσιογράφοι, οι τεχνικοί και η ζώνη θα συνεχίσει να υπάρχει», δήλωσε η Κατερίνα Καινούργιου.
«Οφείλεις να ακολουθήσεις και τις οδηγίες του σταθμού»
«Κάποιες φορές όταν σου πει ο σταθμός ότι αυτό θα κάνεις, ξέρεις, οφείλεις να ακολουθήσεις και τις οδηγίες του σταθμού. Στέφανε μου, αν εμένα μου έλεγαν τώρα, “Κατερίνα, δεν θα συνεχιστεί αυτό που κάνεις, αλλά ο σταθμός δεν σε χαιρετάει, θα σε βάλει εκεί”, τι θα έλεγα εγώ στο σταθμό; “Όχι, να μείνω χωρίς δουλειά”; Θα έλεγα “ναι, θα ακολουθήσω τις οδηγίες σας”.
«Στεναχωρήθηκα και θορυβήθηκα. Λέω δηλαδή, αυτό που έχει συμβεί στη Φαίη, του χρόνου μπορεί να συμβεί σε μένα, μετά σε κάποιον άλλον”. Μετά βέβαια κατανοώ ότι δεν κόβεται η ζώνη, οπότε λέω ότι κάποια… Ναι, είναι πολύ σημαντικό ότι οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να έχουν τη δουλειά τους. Και μιλάμε για πρόσωπα, όσοι είναι μπροστά, πολύ αξιόλογα και πολύ μεγάλα brand αυτή τη στιγμή, που δεν υπάρχει περίπτωση να μείνουν εκτός, εκτός αν κάποιος από αυτούς θελήσει για ένα χρόνο, “ας πούμε, εγώ θέλω να μείνω εκτός για να δω τι θα κάνω”».