Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο Λάκης Λαζόπουλος στον Νίκο Συρίγο, σχολιάζοντας με τον δικό του χαρακτηριστικό τρόπο την κοινωνία, τη νέα γενιά, την τηλεόραση, αλλά και πρόσωπα της πολιτικής και της τηλεόρασης.
Ο γνωστός ηθοποιός και δημιουργός αναφέρθηκε στις αλλαγές που βλέπει γύρω του, υποστηρίζοντας πως ο φόβος οδηγεί συχνά τους ανθρώπους σε πιο συντηρητικές αντιδράσεις.
«Η νέα γενιά έχει τραβήξει χειρόφρενο»
«Η κοινωνία έχει αλλάξει προς το συντηρητικότερο. Όταν φοβάσαι, προσπαθείς να νιώσεις πάλι παλιές αξίες. Το σύμπαγες γηροκομείο είναι έτοιμο να δεχτεί κάθε ψέμα», είπε χαρακτηριστικά ο Λάκης Λαζόπουλος.
Στη συνέχεια μίλησε και για τους νέους, επισημαίνοντας πως ένα μεγάλο κομμάτι της νέας γενιάς βρίσκεται σε αδιέξοδο.
«Η νέα γενιά έχει τραβήξει χειρόφρενο. Οι πιτσιρικάδες μιμούνται τις συμμορίες των μπαμπάδων. Ένα κομμάτι των νέων έφυγε στη δεύτερη μετανάστευση και έχει μείνει η νεολαία που, από την απελπισία των μνημονίων, είναι σε απόγνωση. Δεν ξέρει τι να κάνει», ανέφερε.
Ο Λάκης Λαζόπουλος στάθηκε και στην τηλεόραση, λέγοντας πως έχει μείνει εγκλωβισμένη σε παλιές λογικές και τρόπους παρουσίασης.
«Η τηλεόραση έχει εγκλωβιστεί στην ταλαιπωρία των ανθρώπων που τη θυμούνται παλιά. Έχει δε παλιούς τρόπους ανάδειξης των γεγονότων», είπε, ενώ πρόσθεσε: «Αυτή τη στιγμή ο πολιτικός λόγος στην τηλεόραση είναι ακροδεξιός».
Ο Άδωνις, ο Λιάγκας και η δεύτερη ευκαιρία στον Τσίπρα
Αναφερόμενος στον Άδωνι Γεωργιάδη, ο Λάκης Λαζόπουλος σχολίασε: «Ώρες ώρες λυπάμαι τον Άδωνι, που είναι αναγκασμένος να κάνει αυτή τη ζωή. Ένας άνθρωπος που κουράζεται για να παραμείνει στην εξουσία και ιδρώνει, εμένα μου προκαλεί άγχος».
Ο ίδιος ρωτήθηκε και για την κόντρα του με τον Γιώργο Λιάγκα, δίνοντας μια αιχμηρή απάντηση.
«Γιατί να μετανιώσω για την κόντρα μου με τον Γιώργο Λιάγκα; Επειδή κάνει one man show, έχουμε καταλήξει ότι ο Θεός την έβδομη μέρα έφτιαξε τον Λιάγκα και του έδωσε όλα τα χαρίσματα», είπε ο Λάκης Λαζόπουλος.
Τέλος, αναφέρθηκε και στον Αλέξη Τσίπρα, υποστηρίζοντας πως αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία.
«Ασφαλώς αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία. Αν αφήναμε τον Άδωνι στο ΛΑΟΣ, δεν θα είχε χαθεί; Ο Ανδρουλάκης δεν έχει τα φόντα και το ξέρουν όλοι», ανέφερε.
Κλείνοντας, ο Λάκης Λαζόπουλος αποκάλυψε: «Θα κάνω ακόμα μία χρονιά το Τσαντίρι και θα κάνω μία σειρά. Θα είναι η τελευταία χρονιά του “Αλ Τσαντίρι Νιουζ”, ρίχνω αυλαία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ