Οδυσσέας Σταμούλης: «Ήταν χυδαίο που ερχόντουσαν στο θέατρο. Δεν κάλεσα ποτέ κανέναν για να του πω για τον πόνο μου»
Για τη μεγάλη απώλεια της ζωής του, τον θάνατο του 14χρονου γιου του, μίλησε ο Οδυσσέας Σταμούλης, ο οποίος τόνισε ότι ο λόγος που δεν αναφέρεται σε αυτό, είναι διότι πιστεύει ότι ο δικός του πόνος εί...