Με χαμόγελα, συγκίνηση και καλοκαιρινή διάθεση ολοκληρώθηκε η φετινή σεζόν για τη Σίσσυ Χρηστίδου και το «Χαμογέλα και Πάλι» στο Mega.
Η παρουσιάστρια έριξε αυλαία στην εκπομπή της, αποχαιρετώντας το τηλεοπτικό κοινό, ενώ λίγο αργότερα μίλησε στην κάμερα του «Καλύτερα δε γίνεται» και τον Σπύρο Ραφαήλ Κεραμίδα.
Το φινάλε στο Mega
Η Σίσσυ Χρηστίδου έκλεισε έναν ακόμη κύκλο στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου, με την εκπομπή να ολοκληρώνει τη σεζόν μέσα σε ζεστό κλίμα.
Παρά το ενδιαφέρον για τη νέα τηλεοπτική χρονιά, η παρουσιάστρια δεν θέλησε να κάνει κάποια συγκεκριμένη αναφορά στα επόμενα βήματά της, κρατώντας χαμηλούς τόνους μετά το τέλος της εκπομπής.
Η ατάκα για την Πάρο και τις διακοπές
Φεύγοντας από το στούντιο, η Σίσσυ Χρηστίδου έκανε δηλώσεις στο «Καλύτερα δε γίνεται» και περιορίστηκε σε ένα καλοκαιρινό μήνυμα, στέλνοντας παράλληλα την αγάπη της στη Ναταλία Γερμανού και την ομάδα της.
«Θα πω μόνο καλό καλοκαίρι σε όλους, πολλά φιλιά στην Ναταλία και την ομάδα της. Ήρθε η ώρα να ξεκουραστούμε.
Πάω στην Πάρο, να προλάβω τα… απόνερα του γάμου. Πάω εκεί που με περιμένουν οι φίλοι μου να ξεκινήσω τις διακοπές μου. Φιλιά πολλά!», είπε η Σίσσυ Χρηστίδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ