Ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος ετοιμάζεται για την επόμενη τηλεοπτική του σελίδα, μετά το τέλος της συνεργασίας του με την ΕΡΤ στο πλευρό της Νάνσυς Ζαμπέτογλου.
Ο παρουσιαστής μίλησε στην εκπομπή «Ραντεβού το ΣΚ» και τον Σαράντη Μαριεττή, κάνοντας έναν σύντομο απολογισμό για την πορεία τους στη δημόσια τηλεόραση, αλλά και για όσα έρχονται από τη νέα σεζόν.
«Τα συναισθήματα είναι γλυκόπικρα»
«Πάντα όταν τελειώνει μια σεζόν, τα συναισθήματα είναι γλυκόπικρα. Σε οποιαδήποτε νέα αρχή, έχεις δημιουργικό άγχος, αγωνία… Έχεις πεταλούδες στο στομάχι!
Εμείς, από την πρώτη μέρα στην ΕΡΤ, βλέπαμε τα νούμερα τηλεθέασης, δεν τα αγνοήσαμε ποτέ, δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι.
Την επόμενη χρονιά δεν θα δείτε σχεδόν καμία αλλαγή. Μικρά πράγματα θα αλλάξουν, η εκπομπή θα είναι αυτή που ξέρουμε τόσα χρόνια», είπε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στούντιο 4: Ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος επιβεβαίωσε το τέλος από την ΕΡΤ