Η Εθνική “κλέβει” το ανδρικό κοινό από τον ανταγωνισμό
Τηλεθέαση

Η Εθνική “κλέβει” το ανδρικό κοινό από τον ανταγωνισμό

Η Εθνική “κλέβει” το ανδρικό κοινό από τον ανταγωνισμό

Το βράδυ της Πέμπτης δεν ήταν σαν ένα συνηθισμένο. Όχι, για την Prime Time τουλάχιστον. Ο αγώνας της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου, με τη Φινλανδία άλλαξε τα δεδομένα στην τηλεθέαση. Και μπορεί τα αδιαφιλονίκητα φαβορί να άντεξαν στο “στενό μαρκάρισμα” του αγώνα, το OPEN όμως, έπαιρνε στη συχνότητά του όλους τους άνδρες.

Συγκεκριμένα, ο αγώνας ποδοσφαίρου για τη Nation’s League, έφερε στο OPEN ποσοστό 20%. Την ίδια ώρα το Nomads κατέληγε με τηλεθέαση στο 13,8%. Υψηλές οι επιδόσεις (24,8%) για την κωμική σειρά του ALPHA, “Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα“, που ωστόσο προβλήθηκε στο μεγαλύτερο μέρος της, πριν την έναρξη του αγώνα. Πιο χαμηλά από ό, τι μας έχει συνηθίσει, το σίριαλ “Το Τατουάζ” που ακολούθησε. Η σειρά του Ανδρέα Γεωργίου κατέγραψε 20,9%. Τέλος, το The Voice βρέθηκε επίσης ελαφρά πιο χαμηλά στον πίνακα (να θυμίσουμε πως την περασμένη εβδομάδα άγγιξε το 30%) με ποσοστό 22% στις ηλικίες 18-54.

Οι άνδρες είδαν μπάλα

Αν και δεν αποτελεί έκπληξη, το ανδρικό κοινό συντονίστηκε στον αγώνα μαζικά. Παρότι το ΟΑΚΑ ήταν άδειο, οι φίλαθλοι κάθισαν στον καναπέ και παρακολούθησαν τη νίκη της ομάδας στο Nation’s League. Το ματς σημείωσε ποσοστό 40% σε νέους από 18 ως 24 ετών και 38,7% σε άνδρες άνω των 55%. Το ανδρικό φύλο μεταξύ 45 και 54 ετών συντονίστηκε στο OPEN σε ποσοστό 34,9%.

Αντίστροφα τα στοιχεία στο “Τατουάζ“. Φαίνεται πως οι γυναίκες το βράδυ της Πέμπτης προτίμησαν την ελληνική σειρά, το ίδιο μαζικά. Έτσι το 37,8% των νέων γυναικών ως 24 ετών παρακολούθησε τη δραματική σειρά. “Το Τατουάζ” έγραψε επίσης 33,1% σε ηλικίες μεταξύ 45-54 ετών και 32,2% στις γυναίκες άνω των 54 ετών.