Τηλεθέαση Δευτέρας: Ποια προγράμματα κρατούν “ζωντανό” τον ψυχαγωγικό τομέα;
Τηλεθέαση

Τηλεθέαση Δευτέρας: Ποια προγράμματα κρατούν “ζωντανό” τον ψυχαγωγικό τομέα;

Τηλεθέαση Δευτέρας: Ποια προγράμματα κρατούν “ζωντανό” τον ψυχαγωγικό τομέα;

Και ποιο πρόγραμμα πέρασε μπροστά από το “Ενώπιος Ενωπίω”;

Νέα εβδομάδα… κορονοϊού και απαγόρευσης κυκλοφορίας και το δυναμικό κοινό (18-54) στρέφει σταθερά την προτίμησή του στα μεσημβρινά δελτία ειδήσεων που έχουν συγκεντρωμένες τις πρώτες πληροφορίες της ημέρας.

Μέσα στον κυκεώνα των επαναλήψεων που αναγκαστικά προβάλλουν τα κανάλια ως μέσο συντήρησης του προγράμματός τους, φαίνεται ότι το MasterChef και το Shopping Star είναι οι δύο ψυχαγωγικές εκπομπές που κρατούν “ζωντανή” την ψυχαγωγία αφού εξακολουθούν να προβάλλουν κανονικά επεισόδια.

ΑΝΤ1

Με πρωτιά ξεκίνησε την εβδομάδα του ο Γιώργος Παπαδάκης που συγκέντρωσε ποσοστό 23,1%. Καλά τα πήγε και η “Πρωινή ενημέρωση” που ακολούθησε με 18,1% και ακόμα καλύτερα το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων με 21,1%. Από 15,9% πήραν η επανάληψη του “Κωνσταντίνου και Ελένης” και το “Ρουκ Ζουκ”. Στο 16,1% η μετάδοση της ενημέρωσης από το Υπουργείο Υγείας και στο 14,3% το κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Αδύναμη η prime time με τις επαναλήψεις του “Πέτα τη φριτέζα” (5%) και τις “Άγριες μέλισσες” (10,5%) ενώ λίγο καλύτερα τα πήγε το “Ενώπιος Ενωπίω” με καλεσμένη τη Ζωζώ Σαπουντζάκη (12,8%).

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 12,8%

ALPHA

Στα μονοψήφια βρέθηκε και πάλι το κανάλι της Κάντζας. Οι ζωντανές εκπομπές ξεκίνησαν υποτονικά με το Happy Day στο 11%, το “Εκτός γραμμής” στο 11,7%, στο 13,6% οι μεσημβρινές ειδήσεις, στο 13,8% η ελληνική ταινία “Τρελός είμαι ό,τι θέλω κάνω” που προβλήθηκε στη θέση της Ελένης Μενεγάκη, στο 10,9% το Deal ενώ αντίστοιχο ποσοστό πήρε και η μετάδοση από το Υπουργείο Υγείας. Στο 17,5% το κεντρικό δελτίο ειδήσεων ενώ μόλις 8% ήταν το ψηλότερο ποσοστό στην prime time που πήρε η επανάληψη της “Μουρμούρας”.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 9,2%

STAR

Κυριάρχησε και πάλι το ΜasterChef στις τηλεθεάσεις σαρώνοντας την prime time με 41,7% και έτσι έδωσε πρωτιά στο κανάλι που είδε αρκετά μονοψήφια στις εκπομπές του. Έτσι 13,8% πήραν οι πρωινοί “Κου Κου”, 8,7% η Ζήνα Κουτσελίνη, καλύτερα τα πήγε το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων με 15,3% και το Shopping Star με 18,9%. Στο 15% το επεισόδιο του “Τροχού της τύχης” και στο 16,5% το κεντρικό δελτίο ειδήσεων που πέρασε δεύτερο σε ποσοστά.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 17,7%

ΣΚΑΪ

Η νέα εβδομάδα βρήκε τις ενημερωτικές εκπομπές του καναλιού να έχουν υποχωρήσει κάποιες μονάδες από τα υψηλά ποσοστά τους, με εξαίρεση το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων που πήρε 22%. Στο 15,5% το “Σήμερα”, στο 13,7% οι “Αταίριαστοι”, στο 14,5% στο 12,5% το κεντρικό δελτίο ειδήσεων και στο 10,8% οι “8 λέξεις”.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 11,5%

OPEN

Διατηρεί τη δύναμή του η πρωινή ενημερωτική εκπομπή του καναλιού “Ώρα Ελλάδος” με 14,3%. Από τα καλά ποσοστά του καναλιού ήταν και το 11,5% που πήρε η προβολή της ελληνικής ταινίας “Ο κατεργάρης” το μεσημέρι αλλά και οι απογευματινές ειδήσεις (11,6%) ενώ 13% συγκέντρωσε η μεταμεσονύκτια προβολή του Criminal Minds που μάλιστα πέρασε μπροστά από το “Ενώπιος Ενωπίω”.

Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 7%