Παπαχαραλάμπους – Δροσάκη – Αναστασοπούλου: Στο φως της δημοσιότητας το κείμενο από τις καταγγελίες κατά γνωστού ηθοποιού
Ελλάδα

Παπαχαραλάμπους – Δροσάκη – Αναστασοπούλου: Στο φως της δημοσιότητας το κείμενο από τις καταγγελίες κατά γνωστού ηθοποιού

Παπαχαραλάμπους – Δροσάκη – Αναστασοπούλου: Στο φως της δημοσιότητας το κείμενο από τις καταγγελίες κατά γνωστού ηθοποιού

Τα αποσπάσματα που ακούσαμε στο «Πάμε Δανάη!»

Στο πειθαρχικό συμβούλιο του ΣΕΗ παραπέμπουν τον γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη μέσα από καταγγελία για «σοβαρές πράξεις αντισυναδελφικής και αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς που προσέβαλαν τη γενετήσια αξιοπρέπειά τους», η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, η Λένα Δροσάκη και η Πηνελόπη Αναστασοπούλου. Οι τρεις ηθοποιοί ζητούν την οριστική διαγραφή του σκηνοθέτη και ηθοποιού από το σωματείο, εκπροσωπούμενες από τον δικηγόρο τους κ. Γεραρής.

Στην εκπομπή «Πάμε Δανάη!», ο Άρης Καβατζίκης μετέφερε κάποια αποσπάσματα από τις καταγγελίες των τριών ηθοποιών, αναφέροντας πως δεν υπάρχουν ποινικές καταγγελίες. Είναι καταγγελίες στο πειθαρχικό του ΣΕΗ.

Αρχικά, η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους αναφέρθηκε σε περιστατικό στη παράσταση «Ηλίθιοι» το 2000, όταν ήταν σε ηλικία 24 χρόνων. «Ο καταγγελλόμενος προέβη επανειλημμένα σε σοβαρές πράξεις προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειάς μου και όχι μόνο. Εκμεταλλευόμενος το νεαρό της ηλικίας μου, την ανάγκη μου να εργαστώ, τον φόβο που μου είχε εμφυσήσει».

Και μίλησε για άσχημο περιστατικό στο καμαρίνι που της παραχωρήθηκε από τον ηθοποιό και σκηνοθέτη που κρατούσε και το κλειδί ο ίδιος.

«Ο καταγγελλόμενος με παρενοχλούσε και εκτός θεάτρου με διάφορους τρόπους, όπως παρακολουθώντας με και προκαλώντας μια συνεχή ανησυχία που έφθανε στα όρια του τρόμου. Ειλικρινά δεν ήξερα ποια θα είναι η επόμενη κίνησή του. Φοβόμουν ότι είναι ικανός για τα πάντα όπως μου είχε αποδείξει άλλωστε».

Ακόμη αναφέρει πως κάθε φορά που υπήρχε ένας δικός της άνθρωπος στην παράσταση και στο έργο είχαν μια σκηνή με ένα τρυφερό φιλί, εκείνος τη φιλούσε με βία προκαλώντας αίσθημα απέχθειας στο κοινό. «Όλο αυτό το αίσθημα επεδείκνυε όταν έρχονταν και ο τότε σύντροφός μου να δει την παράσταση, πιάνοντάς με σε διάφορα σημεία του σώματός μου, δίνοντας αυτά τα ανάρμοστα φιλιά. Υπό αυτό το καθεστώς βίας έζησα καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν».

Όταν απευθύνθηκε στον θεατρικό παραγωγό του θεάτρου Βρετάνια την άκουσε με προσοχή και της είπε ότι θα ήταν δύσκολη μια αντικατάσταση, αλλά θα κατανοούσε αν ήθελε να φύγει. «Δεν έφυγα από την παράσταση γιατί φοβήθηκα και άλλα αντίποινα. Είχα τον λόγο και δεν είπα τίποτα και μετανιώνω γιατί τον έτρεμα».

https://streamable.com/9qt2lk

Έπειτα, έγινε αναφορά στην καταγγελία της Λένας Δροσάκη, όπου το το 2019 στην παράσταση «Έγκλημα στο Όριεντ Εξπρές» στο θέατρο της Κάτιας Δανδουλάκη συνέβη το εξής: «Άρχισαν τα ίδια περιστατικά, άλλες φορές κατ’ ιδίαν, αλλά ενώπιων όλου του θιάσου.  Κάποια στιγμή όλη αυτή η απαράδεκτη και προσβλητική συμπεριφορά έφθασε στο αποκορύφωμά της.

Μια μέρα χωρίς λόγο επιτέθηκε λεκτικά και με απίστευτη ένταση ενάντια σε εμένα και τον συνάδελφό μου Λευτέρη Ζαμπετάκη, νομίζοντας ότι έχουμε κάποια ερωτική σχέση, πράγμα που δεν ίσχυε. Η πρόβα διακόπηκε και η κα Δανδουλάκη ανακοίνωσε στον Πέτρο Φιλιππίδη ότι δεν θα χρειαστεί άλλο τις υπηρεσίες του ως σκηνοθέτη. Έφυγε ο “ισχυρός” και όχι ο αδύναμος».

https://streamable.com/oubdai

Τέλος, και η Πηνελόπη Αναστασοπούλου αναφέρει στην καταγγελία της ένα περιστατικό που έγινε το 2005, όταν ήταν 28 ετών πήγε σε συνάντηση για συνεργασία με τον γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη. «Όταν έφθασε ο καταγγελλόμενος στο κτίριο ήμασταν μόνοι. Μπήκαμε στο καμαρίνι, κλείδωσε την πόρτα και ένιωσα άβολα. Με ρώτησε πράγματα για εμένα…», ανέφερε και μίλησε για περιστατικά που πρόσβαλλαν τη γενετήσια αξιοπρέπειά της.

Μετά από κάποια χρόνια τελικά συνεργάστηκαν στο θέατρο και αναφέρει: «Όταν καταλάβαινε ότι αισθανόμουν άβολα, αυτό τον εξίταρε περισσότερο. Τρομοκρατήθηκα, έκανα ότι δεν καταλάβαινα».

https://streamable.com/kxghey