Χάρης Σιανίδης: «Έγραψαν τρομερά ψέματα για μας που πήγαμε στο Ντουμπάι. Μας έβγαλαν προδότες του έθνους»
Ελλάδα

Χάρης Σιανίδης: «Έγραψαν τρομερά ψέματα για μας που πήγαμε στο Ντουμπάι. Μας έβγαλαν προδότες του έθνους»

Χάρης Σιανίδης: «Έγραψαν τρομερά ψέματα για μας που πήγαμε στο Ντουμπάι. Μας έβγαλαν προδότες του έθνους»

Ο γνωστός PR manager μίλησε αποκλειστικά στο περιοδικό ΟΚ!

Συνέντευξη στο περιοδικό ΟΚ! που κυκλοφορεί με τα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» και την Κάλλια Καστάνη παραχώρησε ο Χάρης Σιανίδης.

Ο γνωστός PR manager αναφέρθηκε στην περιπέτεια υγείας που είχε νοσώντας με κορονοϊό, στους Έλληνες celebrities που «κυνηγούν» τη νέα εποχή αλλά και στο κύμα αρνητικών σχολίων που δέχτηκε για το ταξίδι του στο Ντουμπάι.

Σε προσωπικό επίπεδο πήρες κάποιο μάθημα από τον κορονοϊό;

Ναι. Νομίζω πως ο κορονοϊός έδωσε σε μένα και σε όλους σαν εμένα, στα «χορτασμένα» παιδιά, στις καλομαθημένες γενιές που μεγάλωσαν χωρίς πείνα, πολέμους, στερήσεις κ.λπ. το ίδιο μάθημα: πως τίποτα δεν είναι δεδομένο. To να νιώθεις κάθε μέρα πως η ζωή σου απειλείται είναι τρομερή αίσθηση. Νομίζω πως ζούμε ένα είδος πολέμου.

Πέρσι αρρώστησες κι εσύ από κορονοϊό.

Πράγματι, ναι, αλλά εγώ, δόξα τω Θεώ, το πέρασα ελαφρά με λίγο βήχα και δέκατα για καμιά εβδομάδα. Ήμουν από τους τυχερούς.

Στην καριέρα του έχει συναναστραφεί με όλο το εγχώριο jet set ενώ είχε την ευκαιρία να συναντήσει μερικά από τα πιο διάσημα πρόσωπα της διεθνούς showbiz. Πώς βλέπει την επικοινωνία σήμερα με τους celebrities;

Είναι διαφορετική. Σίγουρα τα social media έχουν αλλάξει πολύ το τοπίο, έχουν επιβάλει την αλήθεια της στιγμής, έχουν κάνει τον κόσμο πιο δεκτικό σε ακρότητες. Αλλά έχουν φέρει και την απομυθοποίηση. Όλα «καταναλώνονται» γρήγορα, αμέσως, χάνουν το ενδιαφέρον τους, όλα «καίγονται», μέχρι το επόμενο «κλικ». Oι σταρ έχουν μικρύνει – και πώς αλλιώς, αφού τους κουβαλάς, παντού, πάνω σου, μέσα στο κινητό σου;

Οι Έλληνες celebrities έχουν αλλάξει;

Προσπαθούν να αλλάξουν, ναι, να «κυνηγήσουν» την εποχή. Άλλοι τα καταφέρνουν, άλλοι όχι. Μερικοί γελοιοποιούνται κιόλας, προσπαθώντας να υπηρετήσουν κάτι που δεν τους ταιριάζει.

Για παράδειγμα;

E, δεν μπορεί, ας πούμε, σήμερα μια λαϊκή τραγουδίστρια στα 50-55 της να ανταγωνιστεί την Ιωάννα Τούνη, η οποία έχει το υψηλότερο engagement στην Ελλάδα. Δεν γίνεται! Kαι σ’ το λέω αν και δεν είναι φίλη μου η Ιωάννα.

Γιατί είναι Instagram star η Ιωάννα Τούνη;

Τι πιστεύεις εσύ; Ίσως γιατί ο κόσμος, τα πιτσιρίκια βλέπουν σε εκείνη ένα πρότυπο γυναίκας τύπου Καρντάσιαν, κάπως πληθωρικό και φανταχτερό, που είναι ακόμα πολύ δημοφιλές στην Ελλάδα. Είναι ένα χαρούμενο κορίτσι, που δεν κρύβεται και υποστηρίζει τις επιλογές της δημόσια, με θάρρος, χωρίς ενοχές. Σ’ αρέσει, δεν σ’ αρέσει, η Τούνη έχει «κάτι».

Και μιλώντας για τις Καρντάσιαν, πες μου για τους ξένους σταρ που έχεις γνωρίσει.

Οι ξένοι σταρ είναι διαφορετικοί, πιο χαλαροί, παρότι απευθύνονται σε ένα τεράστιο, παγκόσμιο κοινό. Ο Τζέραρντ Μπάτλερ, ας πούμε, που τον γνώρισα στο Λος Άντζελες μέσω της φίλης μου Σοφίας Χαρμαντά, με την οποία είχαν ένα φλερτ, είναι πάρα πολύ απλός. Πολύ δοτικός και φιλοσοφημένος. Την Πάρις Χίλτον τη γνώρισα το 2007, τότε που έβγαινε με τον Πάρι Κασιδόκωστα και ταξίδευε συχνά στην Ελλάδα. Τότε ήταν σε μια φάση μετα-εφηβικής τρέλας και υπερβολής. Όταν την ξαναείδα πέρσι στο Λος Άντζελες σε ένα πάρτι, μου φάνηκε πιο ήρεμη, πιο κατασταλαγμένη. Η Σοφία Βεργκάρα είναι μια σέξι, πληθωρική γυναίκα. Αυτοσαρκάζεται πολύ αλλά έχει και επίγνωση του σεξαπίλ που εκπέμπει, σε αντίθεση με τη Λίντσεϊ Λόχαν, που αν δεν ξέρεις πως είναι η Λίντσεϊ Λόχαν δεν θα γυρίσεις να την κοιτάξεις. Με τον Philipp Plein, που του οργάνωσα το opening της πρώτης μπουτίκ του στην Ελλάδα, γίναμε αμέσως φίλοι και έχουμε μέχρι σήμερα τακτική επικοινωνία. Την Ιρίνα Σάικ τη γνώρισα το 2013 στο Μονακό, σε μια εποχή που περνούσα μια δύσκολη φάση ύστερα από μια ερωτική απογοήτευση. Έτσι, όταν της ζήτησα να έρθει στο πάρτι που διοργάνωσε το MTV και η Beautiful People, δέχτηκε πρόθυμα. Το ίδιο καλοκαίρι τη φιλοξένησα και στην Κρήτη μαζί με τον Ρονάλντο. Η Ιρίνα είναι ένα από τα πιο έξυπνα άτομα που έχω γνωρίσει στη ζωή μoυ. Δεν είναι τυχαία η πορεία της στη μόδα.

Για τον σάλο που δημιουργήθηκε με το πλήθος επωνύμων στο Ντουμπάι συμπεριλαμβανομένου και του ίδιου ενώ η χώρα βρισκόταν σε καραντίνα απάντησε:

Αναγνωρίζω σίγουρα πως ο κόσμος είναι πάρα πολύ πιεσμένος από τα απανωτά lockdowns, πως υπάρχει ανεργία, οικονομικές δυσκολίες, πως πολλοί έκαναν γιορτές μόνοι τους, κλεισμένοι στα σπίτια τους. Και σίγουρα μπορεί κάποιοι να ενοχλήθηκαν. Όμως εγώ δεν έκανα κάτι λάθος. Εμένα με φώναξαν και με πλήρωσαν για να επικοινωνήσω το event ενός ελληνικού brand, που διαφημίζει τη χώρα μας σε όλο τον κόσμο. Και μάλιστα ήταν μια δουλειά πολύ σημαντική, χάρη στην οποία κατάφερα να πληρώσω το ενοίκιο της εταιρείας μου, μισθούς στο προσωπικό μου κ.λπ. Από εκεί και πέρα νομίζω πως το θέμα πήρε μια περίεργη, στρεβλή διάσταση. Γράφτηκαν τρομερά ψέματα. Ούτε λίγο ούτε πολύ, κάποια sites μας παρουσίασαν ως δωσίλογους! Ως προδότες του έθνους! Πάλι την πλήρωσε ο Σιανίδης. Καταλήγω στο συμπέρασμα πως είμαι εύκολος στόχος.

Τι σε ρωτούν όλοι αυτοί για τους celebrities φίλους σου;

Τα κλασικά: Πώς είναι αυτός, πώς είναι ο άλλος, αν έχει κάνει πλαστικές, αν παίρνουμε όλοι ναρκωτικά.
Παίρνεις; Ποτέ. Αν και έζησα μέσα στα ναρκωτικά και είδα πολλούς ανθρώπους να καίγονται, να εξαφανίζονται, να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας τους, δεν με ενδιέφεραν τα ναρκωτικά. Δεν θέλησα ποτέ να δοκιμάσω.

Μπορείς να έχεις προσωπική ζωή όπως ζεις;

Σίγουρα όχι. Αλλά ίσως και να μη θέλω. Όπως οι περισσότεροι άνθρωποι, μπορεί κι εγώ να κυνηγάω αυτό που δεν μπορώ να έχω. Το ιδανικό. Ή μπορεί και να μη θέλω να το αποκτήσω. Κατά βάθος μού αρέσει να είμαι μόνος μου. Κι έπειτα αν είχα προσωπική ζωή, δεν θα είχα αυτή την καριέρα. Όλη μου η επιτυχία βασίστηκε στο ότι εγώ ήμουν πάντα διαθέσιμος για όλους. Κάθε στιγμή.

Σε ενδιαφέρει αυτή την περίοδο μία θέση στην τηλεόραση;

Όχι σε αυτή τη φάση, αν και είχα προτάσεις από όλα τα κανάλια, για όλων των ειδών τα πρότζεκτ. Αλλά δεν γίνεται. H μεγαλύτερη αναπηρία αυτής της δουλειάς είναι ότι δεν μπορείς να έχεις δημόσια άποψη. Πρέπει να τα έχεις καλά με όλους –με τους πελάτες, με τους celebrities, με τον Τύπο– γιατί τους έχεις ανάγκη.