Η Καίτη Γαρμπή αποκάλυψε μέσα από ένα βίντεο που δημοσίευσε στα social media το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει το τελευταίο διάστημα, το οποίο την αναγκάζει να ακυρώσει τρεις προγραμματισμένες συναυλίες της.
Η αγαπημένη τραγουδίστρια, που αυτό το καλοκαίρι περιοδεύει σε όλη την Ελλάδα μαζί με τον σύζυγό της, Διονύση Σχοινά, με την παράσταση «Με Εσένα Μόνο Tour», ενημέρωσε το κοινό της για την κατάσταση της υγείας της και τους λόγους που δεν θα μπορέσει να βρεθεί επί σκηνής τις επόμενες εβδομάδες.
Όπως εξήγησε η ίδια στο βίντεο που ανάρτησε, όλα ξεκίνησαν μετά τον τελικό του J2US, όταν μια σοβαρή ψύξη προκάλεσε επιπλοκές που εξακολουθούν να την ταλαιπωρούν.
«Στον τελικό του Just The 2 Of Us έπαθα μια πολύ γερή ψύξη. Η ψύξη αυτή μου άφησε ένα στραβό χειλάκι το οποίο παλεύω με κορτιζόνη για να επανέλθει εδώ και περίπου ένα μήνα. Κάθε μέρα όλο και κάτι γίνεται και βελτιώνεται. Όμως, η ψύξη αυτή εξελίχθηκε και σε βαριά φαρυγγολαρυγγίτιδα.
Ο γιατρός διέγνωσε έντονο οίδημα στις φωνητικές μου χορδές και μου επέβαλε αφωνία για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες και ειδική αγωγή για να μην κινδυνεύσει η φωνή μου».
Παρά τη δυσκολία της κατάστασης, η Καίτη Γαρμπή εμφανίστηκε αισιόδοξη, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι σύντομα θα επιστρέψει δυνατή στις επαγγελματικές της υποχρεώσεις. Παράλληλα, ευχαρίστησε τον κόσμο για την αγάπη και τη στήριξή του, ζητώντας την κατανόηση και τις ευχές του για γρήγορη ανάρρωση.
Λόγω της κατάστασης της υγείας της, ακυρώνονται οι προγραμματισμένες συναυλίες σε Έδεσσα, Θεσσαλονίκη και Βόλο.
Διαβάστε επίσης: Nίκος Κοκλώνης: Η τρυφερή ανάρτηση με τις ευχές για τα γενέθλια της Καίτης Γαρμπή – «Χρόνια πολλά στην αγαπημένη μου φίλη»