Η Μαριαλένα Ρουμελιώτη και ο Σάκης Κατσούλης διανύουν μία από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής τους, καθώς στις 6 Ιουνίου υποδέχτηκαν τον γιο τους, ολοκληρώνοντας την οικογενειακή τους ευτυχία. Από τότε, το αγαπημένο ζευγάρι μοιράζεται συχνά τρυφερές στιγμές από τη νέα του καθημερινότητα μέσα από τα social media.
Παρά τα αμέτρητα μηνύματα αγάπης και τις ευχές που έχουν δεχτεί για τον ερχομό του μωρού τους, δεν έλειψαν και τα αρνητικά σχόλια. Πριν από λίγες ημέρες, ο Σάκης Κατσούλης δημοσίευσε ένα ιδιαίτερα αιχμηρό μήνυμα που έλαβε από χρήστη των social media σχετικά με τον νεογέννητο γιο του.
Σήμερα, λοιπόν και η Μαριαλένα Ρουμελιώτη, ήθελε να ευχαριστήσει τους διαδικτυακούς της φίλους, για όλα αυτά τα όμορφα μηνύματα που της έχουν στείλει αυτόν τον καιρό.
Διαβάστε περισσότερα στο okmag.gr