Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Ύστερα από εβδομάδες έντονης φημολογίας, η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή επιβεβαίωσαν και επίσημα τη συνεργασία τους για την επόμενη χειμερινή σεζόν.

Το βράδυ της Παρασκευής 26 Ιουνίου, οι δύο αγαπημένες ερμηνεύτριες μοιράστηκαν ένα κοινό βίντεο στα social media, ανακοινώνοντας με τον πιο ευχάριστο τρόπο τη συνύπαρξή τους στη σκηνή.

Οι δύο κορυφαίες λαϊκές τραγουδίστριες θα εμφανίζονται μαζί στο NOX, σε ένα μουσικό σχήμα που ήδη συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον και αναμένεται να αποτελέσει μία από τις σημαντικότερες συνεργασίες της νέας σεζόν.

Στο βίντεο της ανακοίνωσης, η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή εμφανίζονται σε ιδιαίτερα κεφάτη διάθεση, ερμηνεύοντας η μία τραγούδια της άλλης και δίνοντας στους θαυμαστές τους μια μικρή γεύση από το κλίμα που θα επικρατεί στις κοινές τους εμφανίσεις.

«Ωραία θα περάσουμε», ακούγεται να λέει η Δέσποινα Βανδή στο φινάλε του βίντεο, προαναγγέλλοντας έναν χειμώνα γεμάτο μουσική, αγαπημένες επιτυχίες και δυνατές στιγμές στη σκηνή.

Η ανακοίνωση ενθουσίασε το κοινό των δύο καλλιτεχνών, με χιλιάδες χρήστες να κατακλύζουν την ανάρτηση με likes και σχόλια, εκφράζοντας τη χαρά και την ανυπομονησία τους να τις δουν να μοιράζονται για πρώτη φορά την ίδια σκηνή σε μια τόσο πολυσυζητημένη μουσική συνάντηση.

Διαβάστε επίσης: Flashback: Όταν η Νατάσα Θεοδωρίδου έκανε την Ελένη Μενεγάκη να λυγίσει στο μεγάλο τηλεοπτικό αντίο