Ρέππας – Παπαθανασίου: «Υπάρχουν και ήρεμες χοντρές, υπάρχουν και νευρικές, υπάρχουν και ήρεμες λεπτές και νευρικές»
Πρωινές εκπομπές

Ρέππας – Παπαθανασίου: «Υπάρχουν και ήρεμες χοντρές, υπάρχουν και νευρικές, υπάρχουν και ήρεμες λεπτές και νευρικές»

Ρέππας – Παπαθανασίου: «Υπάρχουν και ήρεμες χοντρές, υπάρχουν και νευρικές, υπάρχουν και ήρεμες λεπτές και νευρικές»

Ο Μιχάλης Ρέππας απάντησε στο γεγονός ότι η Άλκηστις Πρωτοψάλτη απέφυγε να πει στίχο σε τραγούδι της

Ο Θανάσης Παπαθανασίου και ο Μιχάλης Ρέππας βρέθηκαν στο πλατό του «Πρωίαν σε είδον» το πρωί της Δευτέρας και μίλησαν για την επαγγελματική τους πορεία.

«Πιο εύκολα νομίζω ότι γράφουν δύο άνθρωποι, παρά ένας μόνος του», είπε ο Μιχάλης Ρέππας και συμφώνησε ο Θανάσης Παπαθανασίου, τονίζοντας: «Το κωμικό είναι λίγο πιο εύκολο».

«Έχουμε απόλυτη ρουτίνα, είναι σαν να δουλεύουμε σε ένα γραφείο. Μόνο που είμαστε στο γραφείο του σπιτιού μας. Μπαίνουμε στο skype», είπε ο Ρέππας και ο Παπαθανασίου εξήγησε: «Την πρώτη φορά που μας είπαν να το κάνουμε αυτό, είπε ότι δεν μπορεί να γίνει γιατί είχα συνηθίσει ο Μιχάλης να έρχεται σπίτι μου ή να πηγαίνω εγώ και δουλεύαμε. Μετά είδαμε ότι αυτό είναι πολύ βολικό. Το αστείο είναι ότι πήραμε σπίτια στην ίδια περιοχή για να μη μας τρώνε οι δρόμοι και τελικά αρχίσαμε το skype».

«Ξεκινάμε γύρω στις 12, σταματάμε κατά τις 4μιση, ξεκουραζόμαστε και μετά κατά τις 6μιση συνεχίζουμε. Δεν υπάρχει εξειδίκευση, τα κάνουμε όλα και οι δυο. Αυτό που δεν μας δυσκολεύει είναι ο διάλογος, σπάνια έχουμε μαλώσει πάνω στη συγγραφή του διαλόγου. Εκεί που γίνεται το Ελ Αλαμέιν είναι στην πλοκή, αυτό είναι το πολύ δύσκολο, να στηθεί σωστά η ροή μέσα σε ένα έργο, εκεί είναι η ένταση, το βρίσιμο, όλα» εξήγησε ο Μιχάλης Ρέππας.

«Τώρα δεν έχουμε τέτοια διάθεση να τσακωνόμαστε. Έχει συμβεί να σηκωθεί να φύγει ο άλλος με ταξί, να γίνουν τα τηλεφωνήματα, να ξαναγυρίσει πίσω. Σχεδόν σε όλα συμβαίνει να τσακωθούμε, όχι στην ίδια ένταση. Γρήγορα φιλιώνουμε», τόνισε ο Παπαθανασίου.

«Όταν περάσουν τα νεύρα, γιατί δεν σε χωρίζει κάτι ουσιαστικό. Έχουν διαφορετικούς ρυθμούς με τον Θανάση, ο γρήγορος και ο αργός κάποια στιγμή δεν υποφέρει ο ένας τον άλλον. Μεγάλο ρήγμα δεν υπήρχε ποτέ. Ούτε μία μέρα δεν έχει γίνει να μη μιλάμε», συμπλήρωσε ο Ρέππας.

«Τις πιο πολλές ατάκες που επαναλαμβάνουμε για πλάκα είναι από τους Συμπέθερους», αποκάλυψε και ο Παπαθανασίου πήρε τον λόγο: «Παλιότερα μας άρεσε να μιλάμε βλάχικα και μας έχει μείνει κάνοντας αστεία».

Για τις Τρεις Χάριτες και ότι δεν είχαν καταλάβει την απήχηση, απάντησαν: «Τότε δεν υπήρχαν αυτές οι μετρήσεις, είχαν βγει οι Αυθαίρετοι και ξέρασμε τον σκηνοθέτη. Του είπαμε πώς καταλαβαίνεις ότι πάει καλά μια σειρά και μας είπε να μετράμε τις διαφημίσεις. Τότε δεν είχε διαφημίσεις στη μέση, ήταν στην αρχή και στο τέλος. Καθόμασταν και μετρούσαμε. Δεν έβαζαν άπειρες διαφημίσεις, γιατί κάποια στιγμή έκαναν κλήρωση. Κάποια στιγμή οι Χάριτες είχαν έρθει στην ίδια κατηγορία με τους ποδοσφαιρικούς αγώνες».

«Μια φορά είχα πάει στις Μηλιές, όταν είχαν αρχίσει οι Χάριτες, πήραν τον Θανάση και του λέω “έχουμε τρομερή επιτυχία”. Όταν πήγα εκεί λέω τι γίνεται εδώ, με ξέρουν όλοι; Παλιά ήξερε κανείς τι τηλεθέαση έκαναν; Σήμερα ενδιαφέρεται ο κόσμος να μάθει τα νούμερα. Ο κόσμος αντί να αναζητά αυτό που θέλει, ψάχνεται στο κόστος, στα εισιτήρια των ταινιών, είναι θεότρελο αυτό», είπε ο Ρέππας.

«Πάντα προσέχαμε να μην κάνουμε σεξιστικά αστεία», ξεκαθάρισαν και ο Μιχάλης Ρέππας απάντησε για το γεγονός ότι η Πρωτοψάλτη απέφυγε να πει στο τραγούδι «Άδωνις» τον στίχο «και πηγαίνει και μία χοντρή νευρικιά να της φύγει το στρες».

«Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν κιλά σχετικά κοντά σε αυτό που θεωρείται φυσιολογικό ιατρικό, υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πιο λίγα και πιο πολλά. Τους μεν τους λέμε λεπτούς, τους δε τους λέμε χοντρούς, δεν μπορούμε να αλλάξουμε την ελληνική γλώσσα. Υπάρχουν και ήρεμες χοντρές, υπάρχουν και νευρικές, υπάρχουν και ήρεμες λεπτές και υπάρχουν και νευρικές λεπτές».

Στη συνέχεια οι δυο τους μίλησαν για τις άσχημες λέξεις που πολλές φορές χρησιμοποιούν στα έργα τους, για τις οποίες ωστόσο δεν έχουν κριθεί, ενώ αναφέρθηκαν και στα καθημερινά σίριαλ.

«Είναι πολύ κουραστική η τηλεόραση, είναι θάνατος. Είναι πάρα πολύ πιεστικό πράγμα. Και λες ότι αν μπορώ να ζω ευπρεπώς από το θέατρο, γιατί να μπω σε αυτή τη μέγγενη; Στο θέατρο έχω πέντε μήνες να φροντίσω μιάμιση ώρα. Καταλαβαίνεις την τηλεόραση που θέλει μία ώρα την εβδομάδα; Δεν συγκρίνεται», είπε αρχικά ο Μιχάλης Ρέππας και συνέχισε:

«Νομίζω ότι θα έπρεπε με νόμο να απαγορευτεί η καθημερινή μετάδοση ενός σίριαλ. Θα έπρεπε με νόμο τα σίριαλ να είναι μία φορά την εβδομάδα, άντε το πολύ δύο, όχι παραπάνω».

Διαβάστε ακόμα

Ρέππας για Τρεις Χάριτες: «Έκατσε κάτι όμορφα δεν είναι σίγουρο ότι θα ξανακάτσει»