Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Λίγες ώρες μετά την αυλαία της φετινής σεζόν του «Χαμογέλα και Πάλι», η Σίσσυ Χρηστίδου θέλησε να μοιραστεί με τους διαδικτυακούς της φίλους τις σκέψεις και τα συναισθήματά της.

Με μια ιδιαίτερα συγκινητική ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η παρουσιάστρια έκανε έναν μικρό απολογισμό της τηλεοπτικής χρονιάς, εξηγώντας πως στο τέλος κάθε σεζόν δεν μένει στις εκπομπές ή στους τίτλους, αλλά στους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα της όλα αυτά τα χρόνια.

Σίσσυ Χρηστίδου: Αποχαιρέτησε για καλοκαίρι! «Δεν πιστεύω ότι έχω βρεθεί σε τόσο τυχερή θέση να δέχομαι τόση πολλή αγάπη»

«Κάθε τέλος σεζόν με κάνει να σκέφτομαι το ίδιο πράγμα. Δεν θυμάμαι ποτέ όλες τις εκπομπές. Θυμάμαι όμως όλους αυτούς που ήταν δίπλα μου».

Στη συνέχεια, η Σίσσυ Χρηστίδου εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της προς την ομάδα της, αλλά και προς το τηλεοπτικό κοινό που τη στηρίζει σταθερά τα τελευταία οκτώ χρόνια.

«Γιατί τελικά αυτό που γράφει ιστορία δεν είναι οι τίτλοι. Είναι οι άνθρωποι. Ευγνώμων για αυτή την παρέα. Για 8 ολόκληρες σεζόν. Στη δική μου τηλεοπτική οικογένεια λοιπόν ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Και σε εσάς, που άλλη μια χρονιά κάθε Σαββατοκύριακο μας βάζατε απλόχερα στη δική σας, οφείλω ένα ακόμα μεγαλύτερο..ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. Καλό καλοκαίρι»!

Σίσσυ Χρηστίδου: Έφερε τα Χριστούγεννα μέσα στο κατακαλόκαιρο με… All I want for Christmas is you! Η επική έναρξη της εκπομπής

Η αναδημοσίευσή του Νίκου Κοκλώνη

Το μήνυμά της δεν πέρασε απαρατήρητο, καθώς λίγα λεπτά αργότερα ο Νίκος Κοκλώνης αναδημοσίευσε την ανάρτηση στο Instagram Story του, συνοδεύοντάς την με τρεις κόκκινες καρδιές, σε μια κίνηση στήριξης και εκτίμησης προς την παρουσιάστρια.

Διαβάστε επίσης: Σίσσυ Χρηστίδου: Οι πρώτες δηλώσεις της μετά την καλοκαιρινή αυλαία – ««Πάω στην Πάρο, να προλάβω τα απόνερα του γάμου»