Για τη συνεργασία που είχε στο παρελθόν με την Αλεξάνδρα Παναγιώταρου, η οποία εμφανίζεται στο Parfait, μίλησε η Φαίη Σκορδά στον αέρα του «Buongiorno».
«Μου άρεσε πάρα πολύ»
«Όταν ήμουν στον ΑΝΤ1, η Αλεξάνδρα ήταν και μοντέλο. Παρότι βλέπεις μια όμορφη κοπέλα, ήταν στην ώρα της και δούλευε πολύ. Ήταν μια κούκλα και της έλεγα να μπεις στο ψυγείο για τον γιο μου», είπε με χιούμορ η Φαίη Σκορδά και συνέχισε:
«Μου άρεσε πάρα πολύ. Περνούσε και εγώ τη χάζευα. Είναι πολύ καλο παιδί. Μετά συνέχισε ως μοντέλο και πήρε μέρος σε σόου, έχει και εταιρία με ρούχα».
Φαίη Σκορδά: Συγκινημένη στο ξεκίνημα του τελευταίου Buongiorno – Τα πρώτα της λόγια