Ανθή Βούλγαρη: «Ήμουν… “λεμονίτσα” στην ψυχαγωγία»
H Ανθή Βούλγαρη μίλησε στην εκπομπή «Πάμε Δανάη» όπου πήγε ως καλεσμένη. Όπως είναι φυσικό μίλησε για τον γάμο της που έγινε τον περασμένο μήνα και το ότι βγήκε στην εκπομπή της αμέσως μετά το γλέντι ...