Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος: «Φοβάμαι ότι δεν θα είμαι χρήσιμος…»
Στον καναπέ της Ναταλίας Γερμανού στο Καλύτερα δε γίνεται, βρέθηκε το μεσημέρι της Κυριακής ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος. «Δεν μπορώ να σκηνοθετήσω τον εαυτό μου. Αν δεν έχω την αίσθηση του όλου, δεν μ...