Ευρυδίκη Παπαδοπούλου: «Ήταν νέος και ωραίος αυτός που με έκλεψε. Όταν κάτι δίπλα σου είναι όμορφο, το κοιτάς και σε κοιτάει»
Θύμα κλοπής έπεσε πρόσφατα η Ευρυδίκη Παπαδοπούλου και μίλησε για αυτή τη δυσάρεστη περιπέτεια που έζησε στην εκπομπή «Ποιος είναι πρωινιάτικα». «Μου πήραν το πορτοφόλι, εγώ δεν το κατάλαβα, αλλά τελι...